kosten twee maal zo hoog?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

belgikske

kosten twee maal zo hoog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 19:13

eindelijk ik heb de stap haast gezet om wedstrijden te gaan rijden onder de man. maar wat schrikt mijn verbazing, ik moet twee keer lidmaatschap gaan betalen voor de knhs, want ik betaal al een keer voor mijn koetsiersbewijs. wil ik nu wedstrijden gaan rijden moet weer betalen twee maal aan de zelfde organisatie. dit vind ik een beetje krom. ben ik nu de enige die dit vind of zijn er meer ruiters die dit zo zien?

EllyC

Re: kosten twee maal zo hoog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:20

nee hoor dat hebben ze een paar jaar gewijzigd. Het basisbedrag betaal je nu maar 1 x.

belgikske

Re: kosten twee maal zo hoog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 22:50

volgens het mailtje wat ik gekregen heb moet ik voor bijde betalen. ga morgen eens bellen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:43

Ik betaal ook mijn koetsiersbewijs en voor die vereniging, betaal lidmaatschap van de KNHS via de VHN en ben ook nog lid van de rijvereniging, waar ik niet niet voor de KNHS moet betalen omdat de VHN mijn eerste vereniging is.

Van de site www.koetsiersbewijs.nl :

Citaat:
De KNHS heeft een nieuwe contributiestructuur ontwikkeld. Hierdoor betaalt u slechts eenmaal de basiscontributie van € 6.80 per jaar. Heeft u een lidmaatschap bij een KNHS vereniging, dan wordt deze basiscontributie daar in rekening gebracht. U betaalt dan slechts € 25,25 voor de verlenging van uw Ruiter- of Koetsiersbewijs voor 2 jaar.
Heeft u zowel een Ruiter- als Koetsiersbewijs, dan betaalt u daarvoor € 38,85, zijnde de basiscontributie (2 x € 6.80) en de verlengingskosten bij het eerste bewijs wat vervalt. Voor het andere bewijs betaalt u dan slechts € 25,25. Opzeggen van het bewijs dient u vanaf 1-1-2011 tenminste 1 maand na het ontvangen van de factuur voor verlenging schriftelijk te doen (bv. door de factuur te retourneren). Zegt u niet binnen 1 maand na het ontvangen van de factuur op, dan bent u verplicht de contributie voor de in rekening gebrachte periode te voldoen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:27

Je hoeft het basislidmaatschap maar 1x te betalen. Overigens is dat 7,- geloof ik, dus niet enorm schokkend.
Mijn rijvereniging wist dat niet, maar na een mailtje dat ik al een ruiterbewijs had is dat eraf gegaan.