Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij had geen stress op wedstrijd en we hadden er plezier in, dus waarom niet? 
rewegema01 schreef:Nogmaals bedankt voor alle reacties.
Het is fijn om door de meerderheid bevestigd te worden in je gevoel dat het ok is, hoewel iedereen uiteraard zijn eigen mening heeft.
Even voor de duidelijkheid
Met dat het best aanpoten is voor een B pony bedoelde ik dat een 90 cm parcours best aanpoten is voor een B pony qua hoogte (vergelijkbaar Z nivo ?). Die van ons vliegt eroverheen en is nog vol energie. Ook zweet ze niet erg dus ik merk daar zelf niet veel van bij haar.
Ook doen we dit 90cm parcours maar 3 keer tot de winterstop (2 maanden geen wedstrijden). Daarvoor was het 70/80.
Op wedstrijd huren we altijd een box voor haar dus ze staat nauwelijks aan de trailer (met uitzondering van 2 dressuurwedstrijden in de zomer waar ze lekker kon grazen tussendoor). Stress komt absoluut niet in haar woordenboek voor en de meeste locaties kent ze nu ook wel.
Ze vindt springen gewoon ontzettend leuk, je ziet het aan alles in haar. Ze is altijd erg gretig.
Uiteraard heeft ze een dag vrij in de week, en maandag na de wedstrijd wordt ze alleen maar gestapt (en gaat ze de hele dag, zoals iedere dag, de wei op).
Ik blijf mijn gevoel volgen en dan zal het wel goed gaan