Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Boeit t jou wat derest van je vind?feliciaa schreef:Ik had het laatst op stal ook. Ik reed in eerste instantie ook gewoon door maar ging dan op het laatste moment toch maar aan de kant om een botsing te voorkomen, kreeg na een paar keer van mijn stalgenootje een opmerking naar mijn hoofd geslingerd of ik haar wel wat ruimer wou passeren want anders moest ze haar paard inhouden. Mevr. heeft letterlijk bijna een uur lang alleen maar linksom op een volte aan 1 kant van de bak gedraafd. Naar mijn weten heb ik dan voorrang omdat zij op de volte zit en zelfs toen ik rechtsom ging galopperen op die volte moest ik maar aan de kant.. Ik ben op een gegeven moment aan de andere kant van de bak gaan rijden, ik sta nog niet zo lang op die stal en had geen zin in ruzie.. Maar ik vond het vreselijk vervelend...
Volgens mij zijn er inderdaad een hele hoop mensen die de bak regels niet kennen of zich alleen aan de regel linksom heeft voorrang houden...