Hoe lang van tevoren geven jullie je op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Hoe lang van tevoren geven jullie je op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 11:02

Op startlijjsten zie ik vaak wedstrijden staan die pas over een maand of 4/5 verreden worden. Ikzelf schrijf me daar nooit voor in, heb altijd zoiets van 'komt later wel' :+
Maar vaak staat er al wel een lijst bij en kun je je gewoon opgeven.

Ikzelf geef me meestal maximaal zo'n 2 maanden van tevoren op voor een wedstrijd, dit is vooral als ik weet dat het een wedstrijd is die snel vol zit.

Hoe lang van tevoren geef jij je op voor een wedstrijd? :)

_Aurora_

Re: Hoe lang van tevoren geven jullie je op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:05

ligt er bij mij een beetje aan. Meestal kijk ik eens in de zoveel tijd naar de planning voor de wedstrijden en plan ik gelijk 3 maanden vooruit. Soms doe ik nog even snel tussendoor een wedstrijd erbij.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:05

Dat ligt er helemaal aan waar de wedstrijd is. Er zijn locaties waar je heel snel moet zijn anders zit ie vol, zeker bij indoor wedstrijden. Ik heb 1 locatie waarbij ik de dag van inschrijving in mijn agenda moet zetten, zodat ik ook meteen die ochtend kan inschrijven, anders vis je achter het net...

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:11

Bij ons is alles snel vol, ik heb gisteren nog snel wedstrijden opgegeven voor volgende maand. Normaal ben ik ook altijd ongeveer 2 maand van te voren. Heb echt een hekel aan zo ver vooruit plannen :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:22

Ik geef mij soms al wel enkele maanden van tevoren op, vooral de populaire concoursen zijn hier vaak zo vol.
Heb een hekel om op een wachtlijst geplaatst te worden, dan heb je in ieder geval de zekerheid dat je kan starten :j

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:57

Ik geef meestal op voor wedstrijden zn 2 maanden van te voren. Soms iets eerder, zodra de inschrijving open gaat!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:54

Hoogzomer gaat september t/m december eruit, in september heb ik januari t/m maart gedaan (en nu nog eea 'bijschrijven' omdat er toch wel eens wat tussenuit valt) enz.

littlelola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:11

hmm ik meestal pas 3 weken vantevoren ongeveer? met als resultaat dat ik bijna altijd op de wachtlijst beland hahah

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:13

Haha, ik ben wel slecht als ik dit zo lees :o Ik heb me een keer de dag van te voren opgegeven _O- (Dit was wel een uitzondering hoor)
Meestal geef ik me twee weken of een week van te voren op, maar het valt me op dat ik in de winter (nu dus) echt wel meer vooruit moet gaan plannen, anders zit dus alles al vol :')

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:14

Bij ons op de club hangt steeds voor iedere wedstrijd een lijst waar alle combinaties op staan, dan hoef je alleen de klasse erachter te zetten en wordt alles geregeld. Heel handig dus meestal 2-1 maand van te voren en je bent altijd optijd :)

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 11:25

Ik geef altijd 2-4 weken van tevoren op, en nog nooit te horen gekregen dat het vol zit eigenlijk! Ook niet in het indoorseizoen :).

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:20

Er zijn plekken waar ik graag iedere maand wil starten. Maar ik ben dan niet de enige die daar graag rijdt. Dit omdat deze locatie 2 binnenbakken heeft. DUS, ik zet het in mijn agenda wanneer de dag is dat je je mag inschrijven en dan schrijf ik me die dag meteen in. Ben ook wel eens zo gek geweest om na middernacht me in te schrijven. Zo ben ik zeker van mijn strartplekje haha! Dit doe ik niet alijd , ik was toen toevallig nog wakker!

Foash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:15

Ligt er aan, maar meestal pas 1-2 weken van te voren.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:19

Ik geef wel vaak zo'n 5-6 weken van te voren op, maar voor bijvoorbeeld selectie's ofzo geef ik direct op als de inschrijving open is. Zo heb in in oktober al ingeschreven voor selecties van eind januari

Heel soms geef ik een week van te voren op, als ik opeens een ingeving heb dat ik toch mee wil doen :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:19

Foash schreef:
Ligt er aan, maar meestal pas 1-2 weken van te voren.

Idem :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:43

Meestal 2 weken oid van te voren.
Ik maak een vrij ruime planning van al mijn wedstrijden, maar ik heb nu ook al wedstrijden in Januari, Februari en Maart staan (wedstrijden die je echt zeer op tijd op moet geven, anders zit het gewoon vol).
Maar soms ook wel eens 3 dagen van te voren dat ik er nog net even bij kan bijv.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:45

Max. een maand van te voren ongeveer. Geef me vaak genoeg nog de week van te voren op :o Ondanks dat alles vaak snel vol zit hier in de buurt, kom ik er vaak nog wel tussen :j

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:51

Ik kijk meestal als ik weet dat ik nog 1 of 2 wedstrijden heb staan waar ik dan de komende 2 maanden daarna heen wil
dan geef ik me op voor die, ik rijd ongeveer eens in de 2 weken wedstrijd
dus meestal 3 weken voor ik de laatste heb staan kijk ik verder voor over 5 weken, dan 7 etc
dus is verschillend, voor de ene wedstrijd is het 3 maanden en de andere een paar weken

als er nog is iets afgelast wordt probeer ik wel nog te kijken of ik wat anders kan vinden, dat is vaak nog tot een paar dagen van tevoren mogelijk.
Dat heb ik 1x zo gedaan maar alleen in noodgevallen zegmaar :P
dan is mijn hele trainings schema er al op aangepast enz dus wil ik wel graag weg