Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar nog 1 vraagje, is het zo bij oefenspringen 3x weigeren is uitbel? mag je dan nog gewoon doorgaan om vertrouwen te winnen of moet je meteen de bak uit 
xsarinax schreef:hey allemaal
ik ben aan het oefenen met springen en ik wou in de toekomst
graag een wedstrijdje rijden, nu zag ik (wat voor mij en mijn pony gunstig is) dat
bb springen een goede optie is. maar ik keek even rond bij startlijsten en nu zag ik dat er in bergveen iemand is die 40-50 cm springt, dat zou voor mij nog beter uitkomen. aangezien mijn pony bij hoge hindernissen weigert of er iedieoottt overheen springt.
zijn er meer wedstrijden op die hoogte? en kan iemand me iets meer info geven van de BB, ik heb al rondgekeken maar kon niet echt iets informatiefs vinden.
alvast bedankt! xsarinax
het was een onderlinge van mijn eigen vereniging en dan mogen we zelf bepalen hoe hoog we springen en aangezien ik boven de 18 ben en ik een c-pony en een tinker heb spring ik niet BB paarden want dat is me te hoog dus heb ik me opgegeven voor 40-50 cm maar voor een officiële wedstrijd mag dat dus niet. Tymbalia schreef:Dat was ik op startlijstenhet was een onderlinge van mijn eigen vereniging en dan mogen we zelf bepalen hoe hoog we springen en aangezien ik boven de 18 ben en ik een c-pony en een tinker heb spring ik niet BB paarden want dat is me te hoog dus heb ik me opgegeven voor 40-50 cm maar voor een officiële wedstrijd mag dat dus niet.