Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jumpie schreef:Ik volg dit even! Ik vroeg mij inderdaad ook al af wat de insteek was van de BB was, of het ook echt op een ontspannender manier mee wordt omgegaan dus afmaken e.d. of dat het net zoals een B parcours is!
Mootje schreef:Dit hangt van de vereniging af. Hier in de regio gelden dezelfde regels als in de B t/m ZZ. Je kunt beter op zoek naar oefenspringen bij vereningen dan naar BB. Oefenspringen zit er veelal geen jury bij en mag je geholpen worden in het parcours.
xsarinax schreef:ik volg dit ook even. dus als ik het goed begrijp : als je een weigering hebt mag je gewoon opnieuw? kost het je dan ook (zogenaamd) punten?
mammaslamma schreef:xsarinax schreef:ik volg dit ook even. dus als ik het goed begrijp : als je een weigering hebt mag je gewoon opnieuw? kost het je dan ook (zogenaamd) punten?
3 x weigeren is klaar, en eruit, zeg maar.
Impuls rubrieken is (dacht ik) zonder startkaart mogelijk, dus geen punten erbij of eraf, maar dat staat wel in de reglementen, maar dat BB was erg onduidelijk..