Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lolacabana schreef:Ik kan dit onkrachten. Ik zit zelf in de ledenraad van de KNHS, en dit staat niet eens op de agenda voor de aankomende vergadering. Ik denk ook niet dat als dit op de agenda komt te staan dat er dan veel voor gestemd zal worden.
jury schreef:Ik had dit al eerder gehoord en ik ben het er niet mee eens. En niet alleen voor het indoorseizoen maar voor alle locaties waar maar 1 ring aanwezig is/uitgezet kan worden.
Het argument dat ik gehoord heb is dat de jury naar de tweede proef niet meer onbevangen zou kunnen kijken.
Het cadeautjes argument vind ik nergens op slaan. Wel zouden ze van mij meer gedwongen voor kunnen schrijven dat een jury maar 1 of 2 x op dezelfde locatie mag jureren.
Ik vind het geen goede ontwikkeling omdat het veel organisaties die geen 2 binnenbakken hebben financieel niet meer rond te krijgen is als iedereen maar 1 x gaat starten.
Voor de deelnemers vind ik het ook geen goede ontwikkeling. Veel deelnemers zijn toch wel zenuwachtig en vinden in een tweede proef wat meer rust.
Ook als je een trailer moet huren wordt het financieel wel erg duur om op wedstrijd te gaan.
Nog niet te spreken over de tijd die je moet investeren om dan 1 proefje te mogen starten.
Het afwisselen van jury's wordt wel 2 x zo duur en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar als jury echt niet op zit te wachten, half uurtje jureren en dan weer half uurtje in de kantine zitten.