Wie ook? ; Selectiewedstrijden Kring DenBosch?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_lotte

Wie ook? ; Selectiewedstrijden Kring DenBosch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 08:03

Wie van jullie doen er mee op de selectie dagen van d kring denbosch?
en wie heeft er ervaring mee? ik heb namelijk pas 2officiele wedstrijden gereden en hoorde
dat deze ook gewoon meetellen voor WP's Dus ik dacht; nouja? kan het allicht proberen!
wie heeft ervaring en of tips voor my?
x
20/21
17/18
24-24

Anoniem

Re: Wie ook? ; Selectiewedstrijden Kring DenBosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:04

Je kan ze het beste zien als gewone wedstrijden, alleen de ruiters die de selecties het beste gereden hebben, krijgen als extraatje een plaats in de kringfinale/regiokampioenschappen. Verder is het normaal als elke gewone wedstrijd, alleen zijn de groepen vaak wat groter en de concurrentie beter.

[HK] Op ons edele ros rijden wij in kring Den Bosch [3]

x_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 19:34

haike schreef:
Je kan ze het beste zien als gewone wedstrijden, alleen de ruiters die de selecties het beste gereden hebben, krijgen als extraatje een plaats in de kringfinale/regiokampioenschappen. Verder is het normaal als elke gewone wedstrijd, alleen zijn de groepen vaak wat groter en de concurrentie beter.

[HK] Op ons edele ros rijden wij in kring Den Bosch [3]

Ja! nouja ik dacht als ik toevallig erg goed rijd dan kan ik doorgaan en anders gewoon weer wat voor mn ervaring en mischien een winstpuntje! ;d. Ik ben nu niet egt bezig met prestaties ik heb een 20jarig paardje die niet bepaald veel gelopen heeft ofiets, en nu nog wei.ig bespiering heeft dus ja ik doe er ervaring mee op en probeer zoveel mogelijk ervaring en LOL van haar te hebben ;D

Anoniem

Re: Wie ook? ; Selectiewedstrijden Kring DenBosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:35

Dat is de beste instelling!!