Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paard was jong en erg onervaren, liep dus erg te slingeren nog.. Amazone zat maar te trekken en te schoppen.. 1e keer haar aangesproken, kreeg meteen weerwoord dat het aan het paard lag, dat die niet oplette
Haar gezegd dat ze het nog mocht proberen, maar wel normaal moest doen. Dat duurde nog geen halve ronde, toen mocht ze vertrekken.. Nogmaals kreeg ik te horen dat het aan het paard lag.. Toen heb ik haar gevraagd waarom zij er dan opzat
angell81 schreef:Misschien schopte ze omdat het dier niet vooruit wil?
Wij waren er niet bij en vind dat je er dan niet over kunt oordelen.
Ja hoor, geef het beest maar een rotschop 
Aranel schreef:angell81 schreef:Misschien schopte ze omdat het dier niet vooruit wil?
Wij waren er niet bij en vind dat je er dan niet over kunt oordelen.Ja hoor, geef het beest maar een rotschop
Op basis van wat ts beschrijft zou ik wel zeggen dat de combi uitgesloten zou moeten worden. Ik zie zelf ook dingen op het inrijterrein waar mijn hele lijf zeer van gaat doen..
angell81 schreef:Aranel schreef:...Ja hoor, geef het beest maar een rotschop
Op basis van wat ts beschrijft zou ik wel zeggen dat de combi uitgesloten zou moeten worden. Ik zie zelf ook dingen op het inrijterrein waar mijn hele lijf zeer van gaat doen..
WhySoWhite schreef:Hier over kan je gewoon niet oordelen... Ik zie soms ook mensen raggen en trappen dat ik denk '''denk aan zn glazuur''
Mijn merrie is op wedstrijd soms ook ontzettend lui en die krijgt dan ook gewoon een poffer tegen zn donder maar houd het wel eerlijk.