Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voornamelijk als je hoger op komt willen ze het denken nog wel van je overnemen. ShauniBef schreef:Hard trainen? Rustig aan met zo'n jong dier bedoel je.
ClaudiaMP schreef:ShauniBef schreef:Hard trainen? Rustig aan met zo'n jong dier bedoel je.
Shaunibef weet niet of dit richting mijn reactie bedoeld was maar zo bedoelde ik het niet, zie wel dat het zo over kan komen, mijn fout![]()
Ben het met je eens wat betreft de leeftijd van het paard, maar ga er vanuit dat ze weet wat ze doet en rustig de tijd neemt en rekening houdt met dat wat haar paard aan kan en niet alleen kijkt naar dat wat zij wil bereiken, je paard eens kennis laten maken op vreemd terrein is helemaal zo gek nog niet op die leeftijd.
Ik ben wel van mening dat het erg snel is als je je paard ook net twee weken hebt, je misschien iets te hard van stapel loopt, zelf heel graag wilt ook omdat het uit de tekst echt om de wedstrijd-proef gaat. Ik hoop dat je je paard de tijd geeft zij is nog jong, wedstrijden rijden, je hebt nog zolang samen en dan al zo snel veel willen... pas je wel op?