Ik was er ruim optijd dus wij gingen ff naar binnen, hoorde ik dat het 10 minuten inliep dus toen maar gelijk gaan opzadelen anders had ik misschien tijd tekort. Ik was alleen mijn sporen vergeten dus dat was niet zo handig maar gelukkig kon ik die van mijn vriendin lenen die al klaar was met rijden

Met inrijden was ze braaf ze liep netjes

Maar in mijn eerste proefje zakte ze een beetje in, dat doet ze eigenlijk altijd maar op een of andere manier denk ik daar met inrijden niet zo aan...
Het ging wel netjes hoor alleen soms mocht het gewoon wat actiever

Mijn tweede proefje ging voor mijn gevoel beter, zat meer tempo in en was ik gewoon tevredener (is dat een woord

Toen ik klaar was ging ik in de bak nog een keer linksom aanspringen en toen deed ze het wel in een keer goed, dus ben ik gaan uitstappen en heb haar weer op de trailer gezet.
Toen ik klaar was was de prijsuitreiking al geweest. Dus ik naar binnen en er lagennog 2 oranje lintjes met envelop

Ik was 2 keer eerste met 156 en 154 (en toch vond ik mijn tweede proefje beter gaan

Niet dat die ander winstpunt niet welkom is hoor

En nu hebben we een tijdje rust, heel misschien ga ik in december nog ergens starten, maar ik moet even kijken of ik er nog bij kan ergens. En anders wordt het pas weer februarie. Is wel lekker een rustig aan, in de winter is de grond toch vaak bevroren dat we niet kunnen rijden en kunnen we ook eenbeetje vooruitgaan trainen

Gelukkig hebben we het ook droog gehouden, want nu regent het hier aan een stuk door