selectie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NadineBlabla

selectie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 15:26

Hoi medebokkers :)

Ik ga de 15de voor de 3de keer starten (B dressuren met mijn pony). Nou staat er natuurlijk bij het inschrijfformulier een hokje 'selectie'. Ik heb hier wel over gehoord, selectie rijden, maar weet niet echt wat het nou inhoudt.. :=

Ikzelf heb hier niks op internet over kunnen vinden, dus hoop dat bokt me misschien kunnen helpen ;)

Alvast bedankt!

Melisding

Re: selectie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:28

Als je selecties gaat rijden kun je in aanmerkingen komen voor regiokampioenschappen. Hiervoor zijn er meestal 2 wedstrijden die als selectie dienen. Maar verder zijn het gewone wedstrijden hoor.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:52

dat er maar 2 wedstrijden als selectie dienen klopt niet, dat hangt helemaal van de Kring waarin je rijd af :) bij ons tellen er namelijk 3 mee of zelfs 4, terwijl er 5 te rijden zijn :) als je in aanmerking komt voor de regiokampioenschappen, dan kan je je daar weer selecteren voor het NK, maar dat hangt er wel van af in welke klasse je rijd :) in de B en L1 kan je namelijk niet naar het NK :) dat kan pas vanaf het L2 ;)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 21:16

okee dankjewel voor de uitleg! :))
hoelang mag je erover doen? moet je bijv. in een aantal maanden tijd een bepaald aantal selecties gereden hebben? :o

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:24

ik zie dat je in Brabant woont, ik ook :) weet dan echter nog niet in welke Kring je zit, welke club rijd je, welke plaats is dat?? :) als je in Kring Breda kan ik het namelijk heel goed uitleggen, de rest gaat hetzelfde, maar daar zijn meer of minder selecties te rijden, of helemaal geen selecties zelf :P

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 21:25

haha kring eindhoven, PC St. Cornelius als dat helpt.. :P

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:58

CasanovaLY schreef:
dat er maar 2 wedstrijden als selectie dienen klopt niet, dat hangt helemaal van de Kring waarin je rijd af :) bij ons tellen er namelijk 3 mee of zelfs 4, terwijl er 5 te rijden zijn :) als je in aanmerking komt voor de regiokampioenschappen, dan kan je je daar weer selecteren voor het NK, maar dat hangt er wel van af in welke klasse je rijd :) in de B en L1 kan je namelijk niet naar het NK :) dat kan pas vanaf het L2 ;)

Sorry wist niet dat dat kon verschillen :oo

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:09

ooo maakt niet uit hoor :P ik informeer maar even hihi

@Nadine, hier de site van jou kring www.knhskringeindhoven.nl, hierop kan je alle info vinden van data tot selectieprocedure :) en je moet wel de selecties rijden van je eigen kring zeg maar, anders telt het niet mee :P dus je kan niet aan Kring Den Bosch meedoen bijv. als je voor Kring Eindhoven bent :)