Nu vind ik dit persoonlijk niet mooi en ben ik benieuwd of je de nummers ook op het dekje mag vastspelden? Ik heb al gezocht op Bokt, Google en de KNHS maar verder dan dit kom ik niet:
Citaat:Hoofdstelnummers
Het dragen van hoofdstelnummers is op nationale dressuurwedstrijden verplicht. Vanaf 1 mei 2008 wordt er al met een ander systeem gewerkt. Hierbij is het belangrijk dat deelnemers bij het aanmelden via het KNSH digitaal inschrijfsysteem het juiste combinatienummer invullen. Meestal zullen de laatste 3 cijfers van je combinatienummer op de wedstrijddag je hoofdstelnummer zijn. (Let op: dit nummer is niet uniek en kan nog verschillen omdat een andere ruiter het zelfde nummer heeft. De eerst ingeschevene heeft voorrang op het nummer. De ander krijgt automatisch een nummer toegewezen dat nog niet op de wedstrijddag gedragen wordt.) Het is gewenst dat de hoofdstelnummers aan beide kanten zichtbaar zijn.
Bron: http://www.knhs.nl
Op Bokt ben ik een aantal mensen (via de zoekfunctie) tegengekomen die het nummer op het dekje spelden maar is dit toegestaan?
Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen!