Zijn er ook Bokkers die morgen in Hattem gaan crossen? Als Marleruiters moeten we allemaal weer meehelpen met opbouwen organiseren etc. van de cross.
Veel succes in ieder geval als je meedoet!
Vinka
Geplaatst: 01-11-03 14:53
Nee, meedoen niet maar ben net wel wezen kijken. Het parcour ziet er weer super uit. Alleen EUR 5,00 voor parkeren vindt ik wel een beetje erg veel!
Karin
Geplaatst: 01-11-03 21:53
Verslag van Lautje volgt nog, er is iig weer een leuk filmpje van haar en Retje door de waterbak!
En gelukkig is de voorspelde regen niet gevallen.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 01-11-03 22:47
Heb mijn auto idd iets verder gezet. Een paar honderd meter lopen meer of minder maakt op zo'n hele cross toch niks meer uit. Voor die 5 euro gewoon de inwendige mens versterkt... Was weer erg gezellig in het bos. Volgend jaar maar weer. Wie heeft er gewonnen?
de waterbak was idd wel heftig heb ik gehoord. er is ook nog een ruiter ingevallen tijdens de cross dat werd niet als val gerekend om een of andere reglementaire reden maar goed... was wel leuk om te horen
Kep de cross gemist... ! Toen ik in het bos aankwam om te gaan kijken reed net de laatste deelnemer binnen...
* Ellen *
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 17:16
ah das echt jammer. ´t was echt heel gaaf.
zonet ben ik ff het bos ingeweest en heb ik een klein afsprongetje (van de cross) gedaan met Mercurius. Was heel raar De eersts keer deed ie been voor been van het afsprongetje af. De tweedee keer nam die een enorme duik naar beneden (zoals die cross paarden het normaal doen) Was best wel eng