Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kleinvosje schreef:Zo, das gelijk een pittige vraag om mee te beginnen op Bokt zeg. Maar nee, ik denk niet dat je zo moet denken. De parcoursbouwer wordt niet vier jaar van te voren aangewezen, hooguit een half jaar tot een jaar. Je kunt daarbij wel altijd blíjven speculeren over de eerlijkheid of oneerlijkheid, maar dat heeft geen zin. Je moet maar wel net op het juiste moment pieken, wat de britten dus niet gelukt is bij de individuele medaillestrijd.
*edit: je schrijft dat je een non-paardensporter bent, mag ik dan vragen wat je op een paardenforum doet?

Vooral tegenover nieuwe leden. Zijn maar enkele leden die zo doen hoor, je moet de gezelligere ertussenuit pikken 
Andre_SS schreef:Mod wanneer dit bericht hier niet hoort dan gaarne verplaatsen.
Wat ik mij afvraag als zijnde non paardensport kenner is dat het OS 2012 circuit voor de springruiters is gebouwd door een Engelsman.
Zou het dan kunnen zijn dat de Engelsen als enigen dit circuit en het barrage circuit al 4 jaar hebben geoefend ?
Beetje conspiracy denken maar hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit in zijn werk gaat, is geregeld.
Alvast bedankt.