FNRS of KNHS ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shasha34

FNRS of KNHS ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 17:05

ik rijd nu 10 jaar paard en ben lid van de FNRS ik ben gestopt toen ik in de f9 zat en die proeven reed ik op manegepaarden/pony's.

maar vraag is nu eigenlijk als je een eigen paard neemt ben je dan lid van de FNRS of KNHS ?
ik heb het al nagevraagd maar ik kom er niet uit

ik hoop dat eimand mij het kan vertellen ! xx

ik lease tot december een paard en we zijn van plan dan een eigen paard te kopen daaromx

alvast bedankt

Geryon

Re: FNRS of KNHS ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:32

Je bent niet zomaar lid als je een eigen paard hebt. Je kan zowel lid zijn van het FNRS als het KNHS, geheel je eigen keuze. Wil je FNRS blijven starten of KNHS gaan starten? Als je een eigen paard neemt raad ik je aan om KNHS te starten. Met FNRS kom je nergens én het niveau is echt belachelijk laag.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:40

Wat Geryon zegt :) als je een eigen paard krijgt zou ik voor de KNHS kiezen, het niveau is hoger, er zijn véél vaker wedstrijden en ja volgens mij zijn de proefjes ook veel leuker :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:40

Je bent nergens automatisch lid van als je een eigen paard hebt...
Of je FNRS of KNHS wedstrijden wilt rijden hangt een beetje van je doel af. Wat wil je zelf graag bereiken met het rijden van wedstrijden?

Ik persoonlijk zou ook voor KNHS wedstrijden kiezen.