Ja, maar dat soort names ga ik niet zomaar op internet posten. Ik zou zeggen: ga eens kijken bij de zitkompetitie of de njk/nk's. Je komt er genoeg tegen .
Daar hebben 'wij' houtje touwtje ruiters toch niets aan toe te voegen? Grote meerderheid hier heeft er ook nouwlijks kijk op laat staan interesse in...
Die beloftevolle jonge ruiters kun je toch zo vinden. Bij uitslagen van grote wedstrijden, in paardentijdschriften zoals de Hoefslag etc.
shilady
Geplaatst: 31-07-12 23:01
CleovG hier op bokt
Schoentje
Geplaatst: 01-08-12 13:07
De topruiters van de toekomst kun je vaak zien tussen de internationale toppers van de , pony's, junioren en young riders. En dan vooral de ruiters die met meerdere paarden en pony's langere tijd op dat niveau mee kunnen draaien. Er zijn er nl ook genoeg die met een duur ervaren paard het succes proberen te kopen, maar vaak duurt dat succes niet lang. Enkele toppers voor de toekomst in het springen vind ik Lisa Nooren, Stephanie en Dennis vd Brink en Doron Kuijpers.
Tevens veel jonge meiden / jongens op hoger niveau tegenwoordig kunnen zelf geen jong paard opleiden.. ook als hun huidige paard problemen krijgt onder het zadel zal je vaak zien dat er iemand anders deze er weer uit rijd voor de ruiter er zelf weer mee verder gaat.