Waar lid worden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Waar lid worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 19:04

Ik zit er aan te denken een start-pas aan te vragen voor wat leuke begin-wedstrijdjes eind van de zomer.
Maar je moet je dan ingeschreven hebben bij een vereniging..
Iemand een idee wat hiervoor de goedkoopste oplossing is? Aangezien ik geen gebruik ga maken van fasaliteiten van een vereniging (zoals een rijbak e.d.)

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:16

Laatst bijgewerkt door Malakay op 15-07-12 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:16

Hangt ervan af waar je woont :)
Anders moet je even gaan kijken bij verenigingen bij jou in de buurt en dan kijken of er ook verenigingen zijn waar je alleen hoeft te betalen en voor de rest niks :)

Diaz

Re: Waar lid worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 19:36

Bedankt, ik zal eens in de buurt zoeken, maar ik vind in de buurt dus niet persee een must wegens het niet lessen e.d. ;) Mocht iemand nog iets (landelijks) weten hoor ik het graag ;)

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:38

Diaz schreef:
Bedankt, ik zal eens in de buurt zoeken, maar ik vind in de buurt dus niet persee een must wegens het niet lessen e.d. ;) Mocht iemand nog iets (landelijks) weten hoor ik het graag ;)

ik ben lid van het Paard van Troje (Kaatsheuvel) en hoef nooit wat te doen :')
en ja ik noem het niet echt de gezelligste vereniging, maar ja er word nooit wat georganiseerd voor de leden dus ja :P

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:43

als het je puur om de inschrijving gaat voor startpas: Linderuiters in Sonnega hebben die optie..maar kan dit eigenlijk niet bij alle rijverenigingen?
Anyway: gewoon inschrijven als niet-rijdend lid, ben je wel lid van de vereniging maar je mag niet lessen...en geen gebruik maken van bak etc...maar dat maakt je ook niet uit zei je.
Kun je gewoon een startpas aanvragen en wedstrijden rijden. Mijn instructrice doet dit ook zo.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:37

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:48

http://www.zuidplasruiters.nl

Is vlakbij jou in de buurt (moordrecht) en is maar 35 euro per kwartaal, zonder terreingebruik. Er worden ook dingen georganiseert waaraan je dan met korting kan meedoen. Bijvoorbeeld de wedstrijden zijn voor leden 9 euro en voor niet-leden 10 euro. En het is een hele gezellige vereniging. :D

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:50

Voor mij geldt het zelfde als TS ben alleen opzoek in de regio Meerkerk/Gorichem/Lexmond/Vianen/Nieuwegein of ongeveer 20 KM hier buiten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:55

TS, houdt je er rekening mee dat wanneer je mee wil doen met de selectie voor de kampioenschappen, je in de regio van je 'papieren' vereniging miet starten :)
Het lijkt mij handiger om iets bij jou in de provincie te zoeken.
Dit is de site van KNHS Zuid holland met linkjes naar de kringen, waar alle verenigingen opstaan: http://www.knhszuidholland.nl/home.html
Voor utrecht: http://www.paardensportutrecht.nl/pagina/home

Er zijn genoeg papieren verenigingen bij jou in de buurt :)
Houdt er ook rekening mee dat leden vaak korting krijgen op het startgeld (wat aardig op kan lopen).

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:03

Bij ruitersportvereniging pegasus in bergschenhoek (ZH) kost het lidmaatschap 20,- per jaar.

_Eyecatcher_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:40

Bij de berg en dal ruiters in de lutte kun je redelijk goedkoop uit zijn als je geen gebruik maakt van de lessen en de binnenbak.

www.bergendalruiters.nl

Even kopiëren en plakken.