even een korte update,
wij zijn nou een paar maanden verder en mn paard laat zien dat hij gelukkig nog lang niet op is,
hij heeft nog steeds veel plezier om aan het werk te gaan, hij is nog nooit zo voorwaarts geweest als de laatste tijd hij stapt eindelijk lekker door, en hij laat echt merken dat hij aan het werk wil, hij neemt namelijk nou in een keer zijn bit in, (hij hapt er gewoon na
) hij staat sinds een maandje ook bij de alfa merrie van stal omdat zijn maatje verhuist is, en hij is ook de enigste die bij haar in de wei mag staan, de rest trapt ze er zo weer uit, hij ligt nou ook geen uren meer te slapen (eigenlijk heeft niemand hem meer betrapt op dat rare slapen van hem hoogstens een 10 min dutje en daarna is hij weer zo fit als een hoentje
) de laatste weken is hij zo vol van zijn training dat hij oefeningen doet wat volgens mij meer gebaseert is op het hogere dressuur (hij heeft vroeger namelijk z gelopen) hij luistert nou ook eindelijk goed na mijn been, en als ik mijn been iets verkeerd leg komt er al een rare oefening uit(ik ben namelijk maar een b ruiter en nog minder dan dat) maar nou vroeg ik mij eigenlijk af van oudsher ben ik wel een springruiter (kreeg ik lessen op z-niveau (en nee ik overdrijf niet mn zus reed namelijk z met de pony en ze wouden de prive-lessen op dat niveau houden ) zelf sprong ik maar l met die pony, en ik ben niet hoger gekomen door een ongeluk op concours met haar daarna is er namelijk angst bij ingeslopen
, maar nou vroeg ik mij dus af zou ik nog met mn paard kunnen trainen voor een recreanten springconcourtje tot 70 cm, (aangezien hij springen heel leuk vind maar als een hert erover heen gaat) of vinden jullie hem toch te oud met te veel mankementen.