Tzt wil ik met knollief op concours gaan starten. Ik wil in eerste instantie HC starten, omdat knollief nog nooit een wedstrijdterrein van dichtbij gezien heeft. Voor hetzelfde geld wordt het één groot fiasco en was het eens maar nooit meer. Ik heb al wat bij ruiterverenigingen in de omgeving geïnformeerd, maar de tarieven - excl. verplicht KNHS lidmaatschap) variëren van € 25 tot € 150... Er worden (nagenoeg) geen onderlinge wedstrijden georganiseerd, waardoor ik dus een startkaart moet hebben wil ik op een wedstrijd HC kunnen starten (aldus één der verenigingen).
Nu kwam ik uiteindelijk op de site van FNRS en KNHS het individuele lidmaatschap tegen. Een goeie € 16 bij de KNHS en de optie om te starten in impulsrubrieken, een goeie € 14 bij de FNRS met de optie om deel te nemen aan F-proeven en met de manegewedstrijd aan KNHS-wedstrijden.
- Voor mijn idee heeft de FNRS kaart meer mogelijkheden, maar klopt dit wel?
- Hoe gebruikelijk zijn impulsrubrieken op wedstrijden?
- Om met een manegestartkaart KNHS te kunnen starten (zonder extra kosten?) moet ik een krabbel hebben van de manegehouder, alleen ben ik totaal niet gelieerd aan een FNRS-stal. Kortom: ik breng € 0 aan omzet binnen. Ik geloof niet dat zo'n stalhouder heel erg zit te wachten om mij de mogelijkheid te geven om door te laten stromen naar KNHS-wedstrijden. Kan ik dan lid worden bij de KNHS en met een startkaart van de KNHS alsnog starten, of blijft die registratie van die F-proeven staan?
- Kan ik me als externe überhaupt inschrijven op FNRS wedstrijden of is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan?
Ik geloof dat ik zo al mijn vragen wel gesteld heb.
Bedankt alvast.