Bb rubrieken springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Mellanie

Bb rubrieken springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 22:44

BB-rubrieken

Moet ik als wedstrijdorganisatie op mijn vraagprogramma aangeven dat we een BB-rubriek organiseren?
Wanneer een wedstrijdgevende organisatie BB-rubrieken wil laten verrijden moet dit aangegeven worden op het vraagprogramma. Het gaat hier om officiële wedstrijdrubrieken waar ook officiële juryleden de rubrieken moeten beoordelen. Een deelnemer hoeft geen startpas te hebben maar moet wel lid zijn van de KNHS.

deze regel vond ik bij de regels, zoals ik kan begrijpen hoef ik geen startpas te hebben.
Maar wel lid te zijn bij knhs, dat ben ik dus kan me inloggen bij www.mijnknhs.nl maar heb dus geen startpas

dus ik zou mogen starten zonder startpas in de bb ?

Ghostattack

Re: Bb rubrieken springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 08:55

Ja dat mag :j Zelf ben ik 3 keer gestart in de BB en ik heb geen startpas :) Ben wel lid van een vereniging en de knhs.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:22

Voor de impulsrubrieken (en daar valt het BB-springen onder) hoef je geen startpas te hebben, maar je moet wel lid zijn van de KNHS. Daarnaast is het verplicht een goedgekeurde veiligheidshelm te dragen en laarzen of gladde chaps. Volledig wedstrijdtenue is officieel niet verplicht in de impulsrubrieken, maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat de organiserende vereniging of jury een ruiter niet wilde laten starten zonder jasje en witte broek...

Je paard moet in het bezit zijn van een geldig paspoort en correct gevaccineerd en gechipt zijn.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 16:18

gomir schreef:
Voor de impulsrubrieken (en daar valt het BB-springen onder) hoef je geen startpas te hebben, maar je moet wel lid zijn van de KNHS. Daarnaast is het verplicht een goedgekeurde veiligheidshelm te dragen en laarzen of gladde chaps. Volledig wedstrijdtenue is officieel niet verplicht in de impulsrubrieken, maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat de organiserende vereniging of jury een ruiter niet wilde laten starten zonder jasje en witte broek...

Je paard moet in het bezit zijn van een geldig paspoort en correct gevaccineerd en gechipt zijn.

dankjewel voor het antwoord

heb net een vereniging geemailt die bb wedstrijden organiseren of het ook bij hun geld dat is 5 minuten rijden van me stal en dat is elke week zal wel mooi zijn :j