Geen idee waar ik dit moet plaatsen Hallo allemaal! as za en zo doe ik mee aan de Oud-Beijerlandse-dressuurdagen in het M2. Ik was de startlijst aan het bekijken en zie dat er op zondag in mijn categorie bij staat Rabobank jeugdplan. Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud? Bedankt!
lalunamyo
Geplaatst: 17-05-12 19:12
Vaak is het zo dat de prijzen dan gesponserd worden door Rabobank. Staan er bij de andere catogorien toevallig andere bedrijfsnamen ?
grid
Geplaatst: 17-05-12 22:25
Ik dacht hmm daar heb ik eens iets over gelezen en vind zowaar een oud topic erover [WD-V] Rabo jeugdplan?
en hier nog stukje uitleg: RABO Jeugdplan Wat als je wel heel graag verder wilt komen in de paardensport, je jong en enorm ambitieus bent, maar nog niet in de hoogste klassen rijdt? Dan zijn de Rabo Jeugdrubrieken wat voor jou! Speciaal voor ruiters en amazones die niet ouder zijn dan 18 jaar heeft het Rabo Talentenplan de Rabo Jeugdrubrieken ontwikkeld die door diverse verenigingen in het hele land worden georganiseerd in de klassen B, L en M. Win je een Rabo Jeugdrubriek dan ontvang je een Rabo Jeugdpakket en word je uitgenodigd voor de Rabo Talentendag op het KNHS-centrum in Ermelo. Tijdens deze dag krijg je een echte VIPbehandeling en ontmoet je jouw paardensport idolen zoals Anky van Grunsven, Tineke Bartels en Rob Ehrens. Daarnaast neem je deel aan workshops van professionals uit de paardensport en / of woon je clinics van topruiters bij. Deelname aan deze speciale dag is zonder paard of pony.