Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien volgende keer nog eens goed bestuderen? Annash schreef:Ze stappen, draven en galopperen wel normaal... En Spaanse pas wordt niet gevraagd in een Grand Prix-proef.Misschien volgende keer nog eens goed bestuderen?

vigo_is_lief schreef:Annash schreef:Ze stappen, draven en galopperen wel normaal... En Spaanse pas wordt niet gevraagd in een Grand Prix-proef.Misschien volgende keer nog eens goed bestuderen?
maar de doen wel draven dat ze hun benen hoog optrekken, soort van uitgestrekte draf, maar dan iets anders, het deed me denken aan spaanse pas
ik vind het met de bitten wel apart

ashley1 schreef:Huh? Totilas, 2 weken onder het zadel? Ten eerste, je kent Totilas toch wel? En ten tweede, een paard dat 2 weken onder het zadel is, loopt toch geen Grand Prix?
Totilas is 'gewoon' op z'n 3e jaar beleerd (neem ik aan) en is nu uhmm 12 ofziets (moet dat even opzoeken) dus die is al zoveel jaar in training. Je kan toch niet met een groen paard dat 2 weken onder het zadel is, zo'n wedstrijd rijden?