Ik vraag me af...
Als je een diagnaal rijdt, moet je dan op de x van been wisselen.
Of aan het eind?
Wat moet ik doen op de x of aan het eind?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Met vriendelijke groet Nienzzz
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vond het maar vreemd en zet er ook altijd een opmerking over op de coupon, als tip om het aan het einde te doen
Relaxed schreef:Cynn_x schreef:Bij middendraf (of uitgestrekte natuurlijk..) na het opvangen, dus vlak voor de wending aan t einde.
Zonder verruimen doe ik t meestal gewoon rond de x.
Bij de uitgestrekte draf moet je gewoon blijven doorzitten
Toadeye schreef:Als je geen midden- of uitgestrektedraf hoeft te doen dan is het netste onder de x, zo wel dan rijd je eerst je overgang terug, en verwissel je daarna netjes van been.
. Ook als er geen middendraf oid gevraagd wordt. Toadeye schreef:Als je geen midden- of uitgestrektedraf hoeft te doen dan is het netste onder de x, zo wel dan rijd je eerst je overgang terug, en verwissel je daarna netjes van been.

s6801881 schreef:Op het eind, maar ik heb wel geleerd dat je het moet doen tijdens de oefening. Dus als je er een diagonaal van K naar M wordt gevraagd, moet je, volgens mij, wel voor de M, dus voordat je de wending inzet, van been zijn gewisseld, en mag dat niet in de wending zelf. Misschien dat de jury mensen hier op bokt daar hun licht op kunnen laten schijnen?