Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dniekje schreef:Dus het kringkampioenschap is bij jullie nog een aparte wedstrijd naast de selecties?Hier heb je 3 selectiewedstrijden, en 1 kringkampioenschap. Je moet 2 van de 3 selecties rijden en het kringkampioenschap. wanneer je 3 selecties rijdt kan je er één laten vallen (automatisch de slechtste).
de beste over deze wedstrijden is kringkampioen.
Dniekje schreef:Oke, bij ons staat het kringkampioenschap helemaal los ervan. Selectie wedstrijden rijden plaatsingspunten halen en dan gaan er een aantal naar de regiokampioenschappen.Ja als het ware wel, je moet het kringkampioenschap verplicht rijden anders kom je niet in aanmerking voor afvaardiging naar de regio.
Kabouterdans schreef:Gister kwam op de ledenvergadering van onze kring het idee om eens te kijken naar een andere formule om kringkampioen te kunnen worden.
Het stelt nu eigenlijk weinig voor; op de betreffende dag start je 1 proef en de winnaar van zijn of haar klasse is kringkampioen. Dit is tijdens het indoorseizoen.
Bij het outdoorseizoen start je op de betreffende dag 2 proeven die bijelkaar opgetelt worden en dan komt daar de kampioen uit.
Ons kringkampioenschap staat ook helemaal los van het regiokampioenschap aangezien indoor in maart is en outdoor in september.
Ik ben benieuwd hoe dat in andere kringen gaat.
listiglistje schreef:Daarom gaan ze nu kijken naar een andere opzet en open ik dit topic om te lezen hoe het elders in zijn werk gaat.Kabouterdans schreef:Gister kwam op de ledenvergadering van onze kring het idee om eens te kijken naar een andere formule om kringkampioen te kunnen worden.
Het stelt nu eigenlijk weinig voor; op de betreffende dag start je 1 proef en de winnaar van zijn of haar klasse is kringkampioen. Dit is tijdens het indoorseizoen.
Bij het outdoorseizoen start je op de betreffende dag 2 proeven die bijelkaar opgetelt worden en dan komt daar de kampioen uit.
Ons kringkampioenschap staat ook helemaal los van het regiokampioenschap aangezien indoor in maart is en outdoor in september.
Ik ben benieuwd hoe dat in andere kringen gaat.
Lijkt mij niet fair...je zal als combinatie net je dag niet hebben, geblesseerd of je paard is kijkerig in de betreffende bak![]()
Hier is het altijd 5 selecties, waarvan de beste 3 tellen, daarvoor krijg je plaatsingspunten.

CM_ schreef:Hier ook 5 selecties, maar die tellen niet mee met de regiokampioenschappen.
Ik zou het het eerlijkst vinden als alle selecties meetellen bij het regiokampioenschap , dan ben je pas echt kringkampioen in mijn ogen .