Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Zo kom je niet voor verrassingen te staan
Heike1998 schreef:Ik vind het er erg goed uitzien! Wel was er een stukje waar zij wat achter de loodlijn liep, misschien moet je daar eens op letten?
Maar voor de rest ziet het er goed uit!![]()
Off-topic: waarom rijd je niet meer bitloos?
Bij elk klein beetje teugeldruk gaat ze achter de loodlijn lopen :S Ik rijd niet meer bitloos, omdat ik rijden met bit toch iets fijner vind bij het crossen (: Ik heb dan nét wat meer controle... Zit trouwens er nog wel over te denken om bitloos te starten... SylDei schreef:Heb ook geschreven bij de B jury.
Hoeken goed doorrijden kwam vaak bij haar naar boven, veel ruiters doen het niet.
Als je goed de hoeken rijd kom je ook goed uit voor als je van hand moet veranderen.
Bij de enkele passen middendraf wordt gekeken naar het naar voren rijden en terugrijden.
Paard in overgangen actief blijft.
Bij het halthouden tussen X-G, kwam nogal veel voor dat ruiters net na of op X halt gingen houden.
Het stoppen op de goede plaats gaat wel goed, maar helaas gaan we heel erg zwabberen voor we eenmaal stilstaan... Krijgen we er niet goed uit...