Hallo, ik heb sinds een paar maanden mijn eigen springpaard en zou graag met haar de wedstrijden in willen weet iemand in de buurt van Groningen een paar oefenwedstrijdjes spring enof/dressuur
De meeste concoursen hebben wel een BB-springrubriek waar je aan mee kunt doen. In het indoorseizoen kun je iedere week op maandag in Tolbert terecht voor oefenspringen en 1 keer in de maand op donderdag in Roden. Deze zomer is er iig iedere woensdag zowel overdag als 's avonds springen in Assen, waarbij er ook BB is.
Oefendressuur is er minder vaak, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op let
Outdoorseizoen is per 1 april weer officieel begonnen, het indoorseizoen begint officieel vanaf 1 oktober, maar in september mag er ook al binnen gereden worden.
Hemelvaartsdag hebben wij een oefendressuur op gras, bij vereniging ZEO 't Zandt. 2 proeven, officiële juryleden, 5euro per proefje. Voor iedereen, met of zonder startkaart
jojowajkita
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 15:30
Jeanneee_ schreef:
Hemelvaartsdag hebben wij een oefendressuur op gras, bij vereniging ZEO 't Zandt. 2 proeven, officiële juryleden, 5euro per proefje. Voor iedereen, met of zonder startkaart