Groetjes..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
veel succes op wedstrijd !!!
Eefke_ schreef:Mijn benen zijn kwa kracht gewoon niet gelijk, bij mijn rechterbeen zo erg dat met een normale spoor het paard nauwelijks reageert. Als ik met een spoor met wiel rij dan lukt dit mij wel zonder dat ik voor mijn gevoel enorm veel kracht moet zetten. Waar mijn linkerbeen 100% kracht heeft heeft mijn rechterbeen dat nog maar voor 20%.
Het is dus niet zo dat ik een een of andere beul ben die voor de pronk met wieltjes wil rijden, t is helaas niet anders..

dan kijken ze er misschien anders tegenaan. Millanka schreef:Is het een idee om dit van te voren te melden bij de jury?dan kijken ze er misschien anders tegenaan.
criollolover schreef:Hou er rekening mee dat de jury het niet altijd kan waarderen dat je met sporen met wieltjes rijdt in de B dressuur...
Alleen als iemand ruwe hulpen zou geven met de sporen, dan kun je dat afstraffen. Maar dat geldt voor alle soorten ruwe hulpen. kleinvosje schreef:Daarbij, je hebt je te houden aan de regels zoals ze zijn. Kun je dat om lichamelijke redenen niet, dan hoor je theoretisch niet thuis in de reguliere sport.
kleinvosje schreef:Shadow, dat weet ik wel, dat ze daar voor zijn, maar ze gaan niet voor tijdelijke dingen dispensatie verlenen. Daarom schrijf ik ook theoretisch.