Ik krijg geen mooi ingevlochten voorpluk, maar een schots en scheve vlecht waar aan alle kanten haar uit komt...
Wie heeft er een serie fotos? Of een filmpje? Heb al op de site van anky gekeken maar de fotos doen het niet bij mij...
Groetjes Anne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
an pak ja telkens er een plukje bij.
Jaikee schreef:Hej,
Ja de voorpluk invlechten dat is lastig!
Ik zal het je proberen uit te leggen.
*zorg dat de voorpluk goed uitgekamt is
*Pak 3 stookjes van af het bovenste(tussen de oren, als je begrijpt wat ik bedoel)
*Maar eerst 1 hele slag van een gewone vlecht(ik totaal 2 slagen dus)an pak ja telkens er een plukje bij.
Zo moet het.
Nog wat tips:
*als het haar nat is (niet drijf nat) zal het beter lukken,
*om het recht te houden, moet je zorgen dat je recht voor het hoofd staat, alle slagen even strak maakt, en als je het aantrekt ookrecht naar voren doet.
Ik hoop datje hier wat aan hebt en als je nog wat wilt weten hoor ik het wel

_Amigo schreef:kleinvosje schreef:Amigo, zoals Jaikee het schrijft, krijg je wel een ingevlochten vlecht, ze schrijft dat je er elke keer een plukje bij moet pakken. Het is echt een kwestie van oefenen , oefenen, oefenen.
Oh had het verkeerd gelezen
Bedankt iedereen!
Jaikee schreef:Hej,
Ja de voorpluk invlechten dat is lastig!
Ik zal het je proberen uit te leggen.
*zorg dat de voorpluk goed uitgekamt is
*Pak 3 stookjes van af het bovenste(tussen de oren, als je begrijpt wat ik bedoel)
*Maar eerst 1 hele slag van een gewone vlecht(ik totaal 2 slagen dus)an pak ja telkens er een plukje bij.
Zo moet het.
Nog wat tips:
*als het haar nat is (niet drijf nat) zal het beter lukken,
*om het recht te houden, moet je zorgen dat je recht voor het hoofd staat, alle slagen even strak maakt, en als je het aantrekt ookrecht naar voren doet.
Ik hoop datje hier wat aan hebt en als je nog wat wilt weten hoor ik het wel

kleinvosje schreef:Amigo, zoals Jaikee het schrijft, krijg je wel een ingevlochten vlecht, ze schrijft dat je er elke keer een plukje bij moet pakken. Het is echt een kwestie van oefenen , oefenen, oefenen.
maat dan moet wel iemand hem vasthouden dat hij niet met zn hoofd gaat bewegen .