hoeveel pony's gaan er in een uur ? (springen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

isaayla

hoeveel pony's gaan er in een uur ? (springen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 20:32

de titel zegt het al ik ga op wedstrijd maar nou reken ik normaal 30 in een uur maarheb nog nooit het bouwen erbij gerekend van cat. A B C D E. Hoe doen jullie dat ?

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:50

Dit hangt echt van de wedstrijd zelf af. Soms mogen er bijvoorbeeld 2 combinaties in de ring (dus de volgende kan zich dan al voorbereiden), waardoor het echt veel sneller gaat.
Verder hangt het af van de lengte van het parcours. In een grote bak (en buiten) met lange lijnen kan een parcours gemiddeld 80/90 seconden duren, terwijl in een kleine bak dit ook 50 seconden kan zijn. Soms heb je ook ingebouwde barrage, waardoor je veel meer seconden per combinatie moet rekenen. Ook het bouwen verschilt per keer. Soms verhogen ze het parcours alleen, maar soms verbouwen ze het hele parcours voor een klasse hoger.
Ik zorg altijd dat ik er op tijd ben en dan kijk ik wel hoe snel het allemaal gaat. ;)

lotje1108

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:50

Er gaan ongeveer 25 á 30 in een uur.
En voor de cat. a b c d e hoeft alleen maar worden verhoogt dus duurt niet zo lang.

En je moet wel rekening houden dat een klassiek parcours langer duurt als een progesief parcours.

Scum

Re: hoeveel pony's gaan er in een uur ? (springen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:20

Inderdaad 30 in een uur. Ombouwen ligt eraan hoe vaak dat moet gebeuren. Meestal hebben ze dat binnen 10 minuten gedaan of nog sneller als ze met meerdere personen zijn.

Mandy241

Re: hoeveel pony's gaan er in een uur ? (springen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:50

Bij ons is het 25 in een uur, maar dan met verhogen, prijsuitreiking, etc