Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talishe schreef:Je moet gewoon in de B beginnen. Maar als het echt zo goed gaat zou je in theorie met 2 wedstrijden al L1 startgerechtigd kunnen zijn.
xJess schreef:Talishe schreef:Je moet gewoon in de B beginnen. Maar als het echt zo goed gaat zou je in theorie met 2 wedstrijden al L1 startgerechtigd kunnen zijn.
Toch niet met 2 wedstrijden? Je kan toch maximaal 3 winstpunten halen, en je hebt er toch 10 nodig om door te stromen naar de volgende klasse? Dan zou je dus minimaal 4 wedstrijden moeten rijden toch? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen.
Yamcha schreef:Je moet in de hoogste gezamenlijke klasse starten, en omdat jij nooit gestart bent, is dat B
lucifertje schreef:Philadelphia, je vraag is nogal onduidelijk. Heb je zelf al 3x Z gereden? Of begin jij als 'groene' ruiter met een ervaren paard?
lucifertje schreef:Aangezien je overstap maakt van paard naar pony geldt het volgende:
Amazone: Z1 (ga ik even vanuit)
Paard: Z1 (ga ik even vanuit)
Hoogste gemeenschappelijk klasse: Z
Doordat je de overstap maakt mag je 1 klasse lager beginnen wat het M2 betekent.
Wil je dit nou niet, dan kan je bij de KNHS dispensatie aanvragen om lager te mogen starten.
Ik had in 4 wedstrijden 12 winstpunten dus dat was een mooie "B tijd" voor ons
.