parcour in handicap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lotje1108

parcour in handicap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 19:24

Hallo,

Ik heb morgen mijn 2e springwedstrijd maar er staat op de startlijst dat het eerste parcours in handicap word vereden. Weet iemand wat dit betekent?

Groetjes Liselotte

Niobe

Re: parcour in handicap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 00:40

Dat je met 1 hand moet rijden.

Nee, geintje ;) Het betekent waarschijnlijk dat er meerdere klasses of meerdere "maten" van pony's in 1 rubriek zitten. Dus dat je bijvoorbeeld tegen een hogere of lagere klasse moet rijden of tegen grotere of kleinere pony's.
Als je het nog niet begrijpt (wat ik kan snappen), kun je hier misschien meer wijs worden: http://www.bokt.nl/wiki/Handicapregeling

lotje1108

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 13:27

Niobe schreef:
Dat je met 1 hand moet rijden.

Nee, geintje ;) Het betekent waarschijnlijk dat er meerdere klasses of meerdere "maten" van pony's in 1 rubriek zitten. Dus dat je bijvoorbeeld tegen een hogere of lagere klasse moet rijden of tegen grotere of kleinere pony's.
Als je het nog niet begrijpt (wat ik kan snappen), kun je hier misschien meer wijs worden: http://www.bokt.nl/wiki/Handicapregeling

Okee, dankjee.
Het was idd wel B/D en B/E samen

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:03

Ik denk dat ze het anders bedoeld, bijvoorbeeld C/L en B/D , dat is allebei 80 cm.
En B/D is niet de zelfde hoogte als B/E :)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:28

SaBiNa_S schreef:
Ik denk dat ze het anders bedoeld, bijvoorbeeld C/L en B/D , dat is allebei 80 cm.
En B/D is niet de zelfde hoogte als B/E :)

Nee, maar de pony's zijn ook niet van de zelfde hoogte ;)

het is inderdaad zoals niobe het zegt.