Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Esther_87_ schreef:Jazeker klopt dat. Alleen degene die deelneemt aan de wedstrijd mag 'werken' met het paard. Je mag bv wel uitstappen, maar dan wel aan een lange teugel. Staat ergens in de reglementen van in ieder geval de KNHS, FNRS zou ik niet durven zeggen trouwens.
Kirsten_b schreef:_Esther_87_ schreef:Jazeker klopt dat. Alleen degene die deelneemt aan de wedstrijd mag 'werken' met het paard. Je mag bv wel uitstappen, maar dan wel aan een lange teugel. Staat ergens in de reglementen van in ieder geval de KNHS, FNRS zou ik niet durven zeggen trouwens.
Dus ook voor het inrijd moment mag er niemand anders op het paard rijden?
Kirsten_b schreef:Oke, dat is duidelijk dan. Tja, de eigenaar vroeg het aan mij omdat Spring altijd erg stijf is en ook last heeft van Hannetred. Maar dat is dan toch eigenlijk wel raar, want mensen die van buitenaf komen om een wedstrijd te rijden, hebben dan sowieso langer ingereden? Dan zou dat ook onsportief moeten zijn, of zie ik dat fout?
_Esther_87_ schreef:Kirsten_b schreef:Oke, dat is duidelijk dan. Tja, de eigenaar vroeg het aan mij omdat Spring altijd erg stijf is en ook last heeft van Hannetred. Maar dat is dan toch eigenlijk wel raar, want mensen die van buitenaf komen om een wedstrijd te rijden, hebben dan sowieso langer ingereden? Dan zou dat ook onsportief moeten zijn, of zie ik dat fout?
Ehm, ik rijd mijn paarden thuis niet voor de wedstrijd hoor, en zet er al zeer zeker niet even iemand anders op van te voren...Ik ga gewoon naar de wedstrijd, rijd daar in en rijd dan mijn proef.
Bizzybijtje schreef:Dat is dus ook de reden.... de ruiter moet dat zelf kunnen
Kirsten_b schreef:Oke, dat is duidelijk dan. Tja, de eigenaar vroeg het aan mij omdat Spring altijd erg stijf is en ook last heeft van Hannetred. Maar dat is dan toch eigenlijk wel raar, want mensen die van buitenaf komen om een wedstrijd te rijden, hebben dan sowieso langer ingereden? Dan zou dat ook onsportief moeten zijn, of zie ik dat fout?