meerdere wedstrijden op 1 dag in regio?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

meerdere wedstrijden op 1 dag in regio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 13:09

Helaas kan ik maar bij 2 stallen in de buurt starten, welke nog geen 5 kilometer uit elkaar liggen.

De laatste tijd komt het regelmatig voor dat beide stallen op dezelfde dag een wedstrijd organiseren/plannen. De laatste keer ging 1 van de 2 wedstrijden niet door.

Nou hoorde ik laatst dat binnen een bepaalde straal stallen niet op dezelfde dag een wedstrijd (in dezelfde klassen) mogen organiseren. Klopt dit? En zo ja, staat dat op de KNHS site?
Ik heb de hele site al doorzocht, maar het is niet bepaald overzichtelijk :+

Linnietje

Re: meerdere wedstrijden op 1 dag in regio?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:10

Stuur ze even een mailtje (ik weet het antwoord ook niet), ze reageren echt heel snel!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:42

dat mag wel hoor, als er in omgeving meer dan 4 verenigingen zijn, en dat is al snel, zou dat inhouden dat een vereniging niet elke maand een wedstrijd zou kunnen houden omdat er elders in de omgeving al een wedstrijd is. (vanuit mijn stal gezien zijn er 4 verenigingen die binnen die straal zouden vallen)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:50

het mag, maar ze proberen het wel te spreiden op de kalender iom het kringbestuur bij mijn weten

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:15

Waar woon je?
En welke klasse rij je?
In regio Utrecht mag er sinds kort namelijk maar 1 Z1 t/m ZZ-Licht wedstrijd per dag georganiseerd worden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 14:53

De kalender wordt op elkaar afgestemd op de kringvergaderingen. Het kan dus best zijn dat de 2 stallen net bij een andere kring horen. Echt handig is het niet maar het kan inderdaad voorkomen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 15:33

TeeGee schreef:
De kalender wordt op elkaar afgestemd op de kringvergaderingen. Het kan dus best zijn dat de 2 stallen net bij een andere kring horen. Echt handig is het niet maar het kan inderdaad voorkomen.

Ja ik had de KNHS gemaild, en die gaven mij ook zo'n soort antwoord. Dat het wel afgestemd word, maar dat ik voor verdere gemaakte afspraken met de secretaris van de kring/regio contact kon opnemen.

ingvdh schreef:
dat mag wel hoor, als er in omgeving meer dan 4 verenigingen zijn, en dat is al snel, zou dat inhouden dat een vereniging niet elke maand een wedstrijd zou kunnen houden omdat er elders in de omgeving al een wedstrijd is. (vanuit mijn stal gezien zijn er 4 verenigingen die binnen die straal zouden vallen)

Op deze afstand (3 kilometer) van elkaar, hebben we echt alleen deze 2 stallen. Alle anderen liggen zeker 10/15 kilometer hier vandaan.

Sjoos schreef:
Waar woon je?
En welke klasse rij je?
In regio Utrecht mag er sinds kort namelijk maar 1 Z1 t/m ZZ-Licht wedstrijd per dag georganiseerd worden.

Ik rij in de L.
Z wedstrijden worden hier alleen 's zomers gehouden, geloof ik. Beide stallen hebben geen 20x60 binnenbak