Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leonoor schreef:Laten we nou geen incorrecte dingen vermelden hier.
TS, je moet L2 + 1 dressuur of L + 1 springen hebben gereden met een merrie/ruin voordat je een hengst officieel mag starten. Naar mijn weten is er via het stamboek of speciale vereniging nog geen regeling dat je mag doorstromen naar KNHS wedstrijden als je daar bepaalde resultaten hebt geboekt, zoals wel bij de barokke paarden.
Dus je zult een ander paard eerst moeten starten.
Yvank_ schreef:Ik zie nergens iets incorrectt staan? Ze mag best L2 starten op een haflingerwedstrijd met starpas. Maar dan moet je daarvoor natuurlijk wel startgerechtigd zijn in die klasse aangezien je van de KNHS uit alleen in een klasse mag starten als je daar bevoegd voor bent en dan mag je ook op gewone wedstrijden L2 starten. Start je zonder startpas in de L2 op een haflingerwedstrijd dan mag je met die winstpunt uiteraard NIET op knhs wedstrijden starten.
maureen16 schreef:je moet Bgereden hebben en dan moet je minstens 10 winstpunten halen.
Yvank_ schreef:Ik zie nergens iets incorrectt staan? Ze mag best L2 starten op een haflingerwedstrijd met starpas. Maar dan moet je daarvoor natuurlijk wel startgerechtigd zijn in die klasse aangezien je van de KNHS uit alleen in een klasse mag starten als je daar bevoegd voor bent en dan mag je ook op gewone wedstrijden L2 starten. Start je zonder startpas in de L2 op een haflingerwedstrijd dan mag je met die winstpunt uiteraard NIET op knhs wedstrijden starten.
Beauty_J schreef:Yvank_ schreef:Ik zie nergens iets incorrectt staan? Ze mag best L2 starten op een haflingerwedstrijd met starpas. Maar dan moet je daarvoor natuurlijk wel startgerechtigd zijn in die klasse aangezien je van de KNHS uit alleen in een klasse mag starten als je daar bevoegd voor bent en dan mag je ook op gewone wedstrijden L2 starten. Start je zonder startpas in de L2 op een haflingerwedstrijd dan mag je met die winstpunt uiteraard NIET op knhs wedstrijden starten.
dus zoals jij nu zegt, als ik op de haflinger wedstrijden b start met startpas, dan mag ik daarna als ik l2+1 ben met hem ook op knhs wedstrijden starten??.. zeg ik het zo goed?
, grapje. Beauty_J schreef:oke maar op de winter wedstrijddag mag ik hem wel gewoon starten zonder startpas..