Voor de vereniging zijn wij bezig om een leuke activiteit te organiseren. Nu leek het ons leuk om voor de "kleintjes" niet een heel parcours neer te zetten maar iets wat eigenlijk elk ruitertje kan doen al zouden ze springen "eng" vinden. Dus nu zaten we te denken aan een vaardigheidsproef oid, kan wel een sprongetje inzitten, maar ook wat andere leuke elementen waarbij ze toch hun balans etc testen.
Nu weet ik dat de FNRS zulke proeven heeft uitgeschreven, maar deze zijn helaas niet te vinden op het internet.
En mochten jullie nog meer leuke ideeen hebben voor activiteiten voor een vereniging, graag een pbtje! Elke leuke activiteit is meegenomen!
ik heb hier het proevenboekje liggen van de FNRS + een plattegrond van de bak met hindernissen/pionnen etc.. kan anders wel een foto maken voor je van de proefjes?
Volg de aanwijzingen van Hamont.... Zelf heb ik helaas geen oude proevenboekjes meer, daar stonden ze altijd achterin. Ik weet de opstelling van cavaletti / sprongen nog wel: in het midden van de bak vier hindernisjes in een kruisvorm op X.
Anvisa
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-12 15:22
@Baily1; Dat zou super zijn! @Irma_maandag; heb de proeven gevonden en opgeslagen! Bedankt voor het mee denken!