Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben ook begonnen met een pony die Z1 gelopen had. Die werd natuurlijk niet herkend, ook nog eens uit een hele andere regio.... Maar die jury's zien heus wel dat die pony meer kon dan ik. Ik heb altijdgewoon mijn punten gereden
.
Het zijn gewoon gruwelijk fijne leerpony's
CoronaLime schreef:s6801881 schreef:Jouw dochter zal heus geen lagere punten kijrgen als het paard verkeerd aanspringt dan de deelnemer met een haflinger. .
Mooie vergelijking
wou de haflingerliefhebbers niet beledigen. Was het eerste ras dat in mijn hoofd schoot 
En voor je dochter is het zeker een fantastische leerervaring. Daarnaast kan je van het negetieve ook iets positiefs maken doordat je dochter daar ook mee leert om te gaan. Afgunst is heel gebruikelijk in het paardenwereldje. Dar hoort er zo'n beetje bij. jury schreef:Enige nadeel is dat er veel mensen de pony kennen en dus gauw/eerder commentaar hebben als het even niet lukt (denk aan een duitse ruiter die momenteel afgaat (al dan niet terecht) op een grote zwarte kwpn-er). Als het goed gaat komt het door de pony, als het fout gaat komt het door je dochter.
Maar al dat commentaar weegt toch niet op tegen de voordelen nl. een super leertraject.
jury schreef:Enige nadeel is dat er veel mensen de pony kennen en dus gauw/eerder commentaar hebben als het even niet lukt (denk aan een duitse ruiter die momenteel afgaat (al dan niet terecht) op een grote zwarte kwpn-er). Als het goed gaat komt het door de pony, als het fout gaat komt het door je dochter.
Maar al dat commentaar weegt toch niet op tegen de voordelen nl. een super leertraject.
Jij koop voor je dochter een goed pony zo te lezen dan steekt bij andere mensen het groene monster op en proberen ze je op deze manier onzeker te maken, wat ze ook lukt.
jury schreef:Enige nadeel is dat er veel mensen de pony kennen en dus gauw/eerder commentaar hebben als het even niet lukt (denk aan een duitse ruiter die momenteel afgaat (al dan niet terecht) op een grote zwarte kwpn-er). Als het goed gaat komt het door de pony, als het fout gaat komt het door je dochter.
maar het is toch altijd makkelijk gezegd als er iemand met een gaaf paard rijd dat het zeker aan de ruiter ligt. ook al is het paard 4