Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ka ching voor de vereniging! Dubbel startgeld + 5 euro extra.
Splendesco schreef:Bij te laat afmelden vind ik het niet terecht, als je paard de dag ervoor ineens kreupel is en je dus niet kan starten moet je startgeld betalen en dan ook nog een boete?
fl0wer schreef:Splendesco schreef:Bij te laat afmelden vind ik het niet terecht, als je paard de dag ervoor ineens kreupel is en je dus niet kan starten moet je startgeld betalen en dan ook nog een boete?
Als je met een doktersverklaring, dierenarstverklaring, rouwkaart e.d. kunt aantonen dat je echt een goede reden had om te laat of niet af te melden, dan vind ik de boete niet terecht maar anders vind ik gewoon dat je moet betalen. Zo werkt het overal, met je schoolexamen, je rij-examen e.d. dus waarom hier niet?
Er zijn echt veel mensen die gewoon zonder reden niet op komen dagen, dat vind ik echt aso.
Stond op de reservelijst ergens als derde of vierde en had verwacht dat ik wel even een belletje zou krijgen dat ik moest starten, had dus zelf de startlijst moeten bekijken blijkbaar...