Nâh!! Ik ben gewoon tweede geworden!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Nâh!! Ik ben gewoon tweede geworden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:21

Nou deden er niet zo heel veel mee, maar voor mijzelf vind ik het een hele prestatie!! *LOL*

Afgelopen zaterdag in Hollandse Rading meegedaan in de B. Die ouwe van me maakte zich oersterk! Het was ook weer de eerste keer na 4 jaar in een binnenbak. Alles, werkelijk àlles was eng... Maar blijkbaar liep ze dus wel mooi!! Want voor de eerste proef was ik tweede met een winstpunt! *LOL* Voor de tweede proef geen wp en ik weet niet welke plaats ik had, maar dat mag de pret niet drukken!!

Toen... wel wilde naar huis gaan, paard geladen, maar ik vond de trailer nogal vreemd met de voorkant omhoog komen.... lekke band... Wij hulp vragen, want eh... ik blijf een wijf... Knipoog Nee hoor, ik had mijn krik gepakt en mijn sleutel, maar het paste allemaal niet. Uiteindelijk toch de wegenwacht maar gebeld. Die liet aardig op zich wachten, maar het was ook druk en het is niet gemakkelijk te vinden als je geen routebeschrijving hebt... Affin, uiteindelijk zijn we veilig thuis gekomen. Wel hebben we het advies gekregen om 5 nieuwe banden voor de trailer te kopen.

Al met al een lange dag met goed resultaat!
Mijn volgende wedstrijd is in Leusden op 26 oktober! ik ben benieuwd hoe het dan gaat!!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:07

Gefeliciteerd toch 1 winstpunt.
Jammer dat je een lekker band had....

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:26

Jeetje wat banketstaaf die lekke band...
En gefeliciteerd met je 2de plek..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:37

Goed gereden... Hopen dat het de 26e ook zo goed gaat!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:14

Hoi, hoi, inderdaad goed gereden meid. OK dan! Beetje balen he die lekke band, wat duurt het dan lang voordat de wegenwacht eindelijk komt. Boos!
Gelukkig is die ouwe van je lekker rustig, had niets voor de mijne geweest hi, hi, hi, hi Ach gut Nou moet ik zeker volgende keer weer mee, nou als ik tijd heb ga ik met je mee hoor, laterrrrrrrrrrrr je stalgenootje. Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:16

gefeliciteerd met je 2e plaats en een winstpunt! maakt niet uit dat er niet zo veel mee deden 2e = 2e Knipoog