Hallo, wie weet waar in (Nederlands)Limburg of Zuid-Brabant outdoor dressuurwedstrijden op zand wordt gehouden? Ik heb al flink wat afgezocht maar kan niks vinden. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Afgelopen 2 jaar is de dressuur op zand gereden ( eerste jaar alleen vanaf de M1 geloof ik en tweede (afgelopen) jaar alles ). Anders moet je even de vereniging mailen die kunnen je vast meer vertellen:)
volgens mij valt het onder kring noord-limburg (Groesbeek)
suvan
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 11:40
wollie2004 schreef:
mereltjuhxxx schreef:
groesbeek is ook op zand, kleine wedstrijd. Maar denk iets te ver weg voor jou? is noord-limburg (Nederland)
Is dit officieel niet Gelderland?
Inderdaad, net op het randje van Gelderland, maar dat maakt niet uit.
@Mereltjuh bedankt!
wollie2004
Geplaatst: 31-01-12 11:50
Is wel een hele leuke wedstrijd Groesbeek, vrij klein, maar uitslag lekker snel optijd en mooie ringen! Dus wel een aanrader, Asten heb ik ook vaak gereden, eigenlijk ook omdat het op zand is
Edit: bij onnze eigen wedstrijd is een gedeelte op zand en een gedeelte op gras (Maalbroek bij Roermond)
Edit 2: en een wedstrijd in Someren -eind is op achterberg bodem, maar ik geloof dat dat maar eenmalig was (was deze zomer) zu dat ook even in de gaten houden (je hebt wel 2 someren-eind en 1 someren-heide dus ff opletten)
Ja, voor dit jaar. Dan valt Roermond even af. Op zand wil ik outdoor beginnen omdat er nog niet voldoende geoefend is op gras vanwege het slechte weer. Omdat ik zelf dan ook onzeker wordt, ga ik liever voor meer zekerheid. Eerst op zand en later als er voldoende op gras thuis is geoefend, ook op gras. Dan kom ik later in het outdoorseizoen wel naar Roermond
Helaas is wel vaak het losrijden op gras, dus dan bereik je nog niet wat je wil. Daarbij, het duurt nog even voordat het seizoen begint, heb je nog wel ff om te oefenen..
suvan
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 12:34
Raggel schreef:
Helaas is wel vaak het losrijden op gras, dus dan bereik je nog niet wat je wil. Daarbij, het duurt nog even voordat het seizoen begint, heb je nog wel ff om te oefenen..
Ja dat klopt indd, lossrijden is dan vaak op gras, in Asten niet dacht ik. Bij ons ook niet, maar in het B is beide dus wel en wij vallen heel vroeg, 8 april... Ik heb mn paardje alleen voor beslagen en in het B en L is dat wel goed te doen vind ik... Meisje bij mij op stal rijdt met haar fries blootsvoets op gras en gaat heel goed, maar wel ff oefenen is altijd wel fijn! Ik vond het in het begin ook betje glibberig als je zand gewend bent! succ6!