Winspunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Winspunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 16:47

Hallo bokkers,

Ik zat toevallig in een map te kijken met mijn proeven van een aantal jaar geleden en ik vroeg me af, tellen je KNHS winstpunten nou ook mee voor je onderlinge wedstrijden? En hoelang blijven de winstpunten geldig (onderling)?

Ik heb namelijk jaren geleden op de manege onderlinge wedstrijden gestart, en ik ben toen gestopt. Wat nu als ik weer wedstrijden wil gaan rijden op dezelfde manege, blijven die winstpunten dan gewoon staan of vervallen die na een aantal jaar?

Groetjes Kelly

kleinvosje

Re: Winspunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:49

Winstpunten van de KNHS zijn van de KNHS, die tellen in principe niet mee voor onderlinge wedstrijden. Wat je manege met die onderlinge winstpunten doet moet je op de manege zelf navragen.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 16:52

Dank je voor je reactie. Ik dacht namelijk dat de KNHS punten wel meetelden voor onderlinge wedstrijden, maar andersom niet. :) Maar had het fout dan haha.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:58

Misschien dat ze dat bij jullie op de manege wel doen, moet je even navragen. FNRS promotiepunten zijn weer andere punten, gewoon even vragen dus!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 17:02

Ja, het is namelijk zo dat ik me het afvroeg, ik rijd al een tijdje niet meer hoor op die manege, maar vroeg het me gewoon af. :) Dank je wel voor je reactie!