Startlijsten vanaf 1 jan. waar te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Startlijsten vanaf 1 jan. waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 12:31

Per 1 jan. 2012 gaan we gezellig :roll: met zijn allen over op het nieuwe inschrijfsysteem van de KNHS.
Op www.startlijsten.nl is ook te vinden dat bijv. voor de wedstrijd in het plaatsje Zeeland (NB) de lijst op de site van de KNHS te vinden is.
Daar kun je ook inschrijven dmv het mailen van het inschrijfformulier.
Tot zover alles duidelijk.
Maar dan: waar komen de startlijsten voortaan tevoorschijn? Komen die op de site van de KNHS, op de site van de betreffende rijvereniging of op de ouderwetse manier, via startlijsten.nl?
Ik zie even door de bomen het bos niet meer...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:28

Het is de bedoeling dat de startlijsten ook op de KNHS site komen. Maar dat is nog niet klaar.
De KNHS probeert nu een combinatie te maken van Startlijsten.nl en Inschrijfsysteem.nl

Tot aan die tijd denk ik dat de starlijsten op startlijsten komen, of op een eigen verenigings site.

Imker

Re: Startlijsten vanaf 1 jan. waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 13:38

Dankjewel Scum, voor je antwoord. Het inschrijf-idee is me nu wel een heel eind duidelijk en ook al een paar keer gelukt, maar waar de lijsten komen, was me een compleet raadsel.
Is nu dus gewoon een kwestie van de site van de RV én startlijsten in de gaten houden.

l0esjj

Re: Startlijsten vanaf 1 jan. waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:03

De startlijsten zullen straks in de wedstrijdkalender komen. www.wedstrijden.knhs.nl.
Daar vind je nu al achter de plaats-wedstrijd aanduiding een rond knopje voor het vraagprogramma. Hierachter staan 2 icoontjes voor straks de start en uitslagenlijsten.

De startlijsten zullen er niet eerder komen dan dat het inschrijfsysteem ook gereed is, tot die tijd kun je dus het alleen de website van de RV/Startlijsten blijven gebruiken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:05

Oh gaat dat ook nog eens veranderen :oo
Ik ga begin januari ook starten en die lijst staat gewoon op startlijsten/wedstrijdplatform..