Startkaarten door KNHS spontaan afgemeld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kruidenpotje

Startkaarten door KNHS spontaan afgemeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 23:52

Vandaag zie ik bij Mijn KNHS dat de 2 startkaarten van onze dochter afgemeld zijn per 21 december terwijl wij hier niet om gevraagd hebben en we ook niet van vereniging gaan veranderen. Heeft iemand van jullie daar ook last van of zou het te maken hebben met de nieuwe startpassen?

Poosje81

Re: Startkaarten door KNHS spontaan afgemeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:56

Zijn alle rekeningen betaald? Dat was bij mij de reden namelijk :o

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 23:59

Leonoor schreef:
Zijn alle rekeningen betaald? Dat was bij mij de reden namelijk :o

Alles is gewoon betaald....

xx_star_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:27

Heb je toevallig een andere startkaart opgezegt? Want dat was bij mij gebeurt. Ik reed eerst met een andere pony maar die werd verkocht en nu met mijn eigen. Toen heb ik die startkaart met mn andere pony opgezegt maar toen hebben ze die van mijn nieuwe pony ook opgezegt per 31 december. Ik knhs gebeld, bleek het systeemfout ofzo.. Ik zou gewoon even de knhs bellen:)

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 22:43

Nee, ook geen andere startkaart opgezegd..... Wel zijn de springstanden bijgewerkt, misschien hebben ze toen onbedoeld de startkaarten opgezegd. Ik ga de KNHS bellen maar dat kan pas 2 januari want ze hebben nu kerstvakantie.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 01:47

Ik zou ook even contact opnemen met de vereniging ;) nu alles via "mijn KNHS voor verenigingen" gaat kan daar ook makkelijk misschien iets fout zijn gegaan?! en vereniging kan t als het goed is ook weer activeren daar :) (al weet ik niet of je dan niet misschien helemaal nieuwe kaart/ nr enzo krijgt?!)

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 08:55

Ik heb ook al contact gehad met de vereniging, ook die hebben de kaarten niet opgezegd en zouden aan de KNHS vragen om de opzegging ongedaan te maken.....

MAD_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:01

Na het lezen van dit bericht heb ik zelf ook even mijn KNHS gecheckt. Ik heb weer een ander probleem! Ik zag dat bij een startkaart die ik had afgemeld, deze vermelding er niet meer bij staat. Als dat maar goedgaat... Gelukkig heb ik nog wel een bevestigingsmail dat ik die startkaart daadwerkelijk heb afgemeld.

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:06

KNHS heeft last van storing; ook hier waren er diverse fouten. Ik doe het wedstrijdsecretariaat van onze vereniging en bij mij waren 5 van de 10 afgemelde paardenstartkaarten en 1 van de 5 afgemelde ponystartkaarten weer op actief, voor 1 combinatie heb ik zelfs een nieuwe startkaart ontvangen. Andersom, niet afgemeld maar wel op niet-actief (zoals TS) had ik er niet bij.
Ik heb gemaild via ledenservice@knhs.nl en het was gelukkig zo weer opgelost.

MAD_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:13

Ik heb ook gemaild, voordat de rekening in de bus valt...

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:17

ik lees de laatste tijd veel prblemen bij de KNHS,zouden ze te zjn geweest aan vakantie?

Idd zodra het weer kan even de KNHs bellen met opheldering.

_Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 11:55

vervelend zeg! die van mij wil ik opzeggen maar ik ben te laat ben ik bang.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 18:05

Ik krijg de laatste dagen steeds onderstaande melding?!!

"Inloggen is op dit moment met uw account niet mogelijk, neem contact op met de Servicedesk van de KNHS."

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:56

Lekker aan het klooien zijn ze daar zeg! Ik heb dus ook een startkaart die ineens afgemeld staat per 31-12-2011... Ben ik mooi lekker mee want de KNHS is dicht tot 2 januari en ik wil 8 januari starten. Dus dan maar hopen dat ze in die korte tijd het kunnen regelen.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:28

Die gaan het nog druk krijgen 2 Januari!! :=

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:34

Bij mij was ook alles spontaan afgemeld en na een belletje gaven ze aan problemen te hebben met het nieuwe systeem en werd alles weer recht getrokken, gewoon nu mailen en 2 januari aan de telefoon hangen. Succes!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:39

Paddenpad schreef:
Die gaan het nog druk krijgen 2 Januari!! :=

Ben ik ook bang voor..Dat worden overbelaste telefoonlijnen richting KNHS :j

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:33

Bij mij was het andersom, ik kreeg een rekening voor een paard waarvan in de startkaart al zeker een half jaar geleden heb afgemeld bij Mijnknhs..... Heb al een mail gestuurd maar ga zeker ook nog even bellen. Denk dat ze het inderdaad druk krijgen bij de KNHS. :=

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:37

YSR1971 schreef:
KNHS heeft last van storing; ook hier waren er diverse fouten. Ik doe het wedstrijdsecretariaat van onze vereniging en bij mij waren 5 van de 10 afgemelde paardenstartkaarten en 1 van de 5 afgemelde ponystartkaarten weer op actief, voor 1 combinatie heb ik zelfs een nieuwe startkaart ontvangen. Andersom, niet afgemeld maar wel op niet-actief (zoals TS) had ik er niet bij.
Ik heb gemaild via ledenservice@knhs.nl en het was gelukkig zo weer opgelost.

Dit probleem had ik ook als wedstrijdsecretariaat. Gelukkig had ik alle afmeldingsmailtjes nog en is alles goed gekomen na een mailtje. Wel erg verwarrend en slordig, maarja, zullen vast kinderziektes in het nieuwe systeem zitten.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:39

Aukelizzy, ik stond ook afgemeld voor 31-12, maar na telefonisch contact kwam ik te weten dat ik per 1-1-12 weer aangemeld was. De startkaart loopt dus gewoon door, door die systeemfout zet de computer dat er zo in. ik heb vandeweek ook gewoon mijn startpas (papieren versie) gekregen en kan gewoon starten!

Ik denk niet dat ze helemaal afwezig zijn daar, maar dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan het nieuwe systeem. Om een beetje rust te krijgen hebben ze wel gemeld dat ze afwezig zijn. Een beetje geduld, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen!

amonatjuh60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:40

Ik heb dit probleem ong. 2 weken geleden ook gehad, moest 1 paard afmelden en 1 paard niet! Maar ze hadden ze allebei afgemeld. Hebben meteen gebeld en daarna was het ook opgelost.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:47

Denk dat t komt doordat ze in de overgang zitten startkaart/startpas??

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:49

Denk het ook, vind het allemaal prima zolang ik die 75 euro maar niet hoef te betalen voor de startkaart die al lang afgemeld is. := Merrie staat met een dikke buik en dikke vacht in de wei drachtig te zijn.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:49

kleinvosje schreef:
Aukelizzy, ik stond ook afgemeld voor 31-12, maar na telefonisch contact kwam ik te weten dat ik per 1-1-12 weer aangemeld was. De startkaart loopt dus gewoon door, door die systeemfout zet de computer dat er zo in. ik heb vandeweek ook gewoon mijn startpas (papieren versie) gekregen en kan gewoon starten!

Ik denk niet dat ze helemaal afwezig zijn daar, maar dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan het nieuwe systeem. Om een beetje rust te krijgen hebben ze wel gemeld dat ze afwezig zijn. Een beetje geduld, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen!

Ik heb op zich ook wel geduld hoor O:) maar ik wil 8 januari starten en hoop het voor die tijd wel op orde te hebben. Maar ik stond voor 1-1-12 aangemeld, daarna afgemeld, toen weer aangemeld en nu dus weer afgemeld :+ . Vandaar dat ik het toch een beetje zorgelijk begon te vinden.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:58

hebben jullie wel al de rekening gekregen voor de nieuwe startpas?