Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Deze jury heb ik al 6x gehad, en zij ziet ons gewoon niet graag lijkt het wel (nooit winst gereden bij haar). Over 2 weken weer bij jullie, tot dan.
Eusebio schreef:Hoi Nadiene, ook ik heb dit meegemaakt dit weekend.
Vorige week bij jullie in Zoetermeer gereden 164 en 147 punten met een tweede prijs. Nu moest ik dit weekend in Woerden rijden met inderdaad dezelfde proef (164 in Zoetermeer), nu had ik 149 terwijl hij net zo goed liep als vorige week. Ik krijg hier zo'n puntkop van.Deze jury heb ik al 6x gehad, en zij ziet ons gewoon niet graag lijkt het wel (nooit winst gereden bij haar). Over 2 weken weer bij jullie, tot dan.
heb al heel vaak bij dr gereden, zelfs met 3 verschillende pony's, die allemaal heel anders liepen. Kreeg geen wp (heb altijd 150-153) terwijl ik dan de andere proef in de 160 had (dat is dus echt altijd zo)
mja nix aan te doen
ik rij toch de wp's wel zo bijelkaar zoals ze nu lopen
hha dus ach ja.. die ene meer of minder rij ik dan wel in een andere proef
, zoals ik al zei: bij haar rij ik nooit punten. Als ik bijvoorbaat had geweten dat zij als jury mijn klasse M2 zou jureren, dan was ik niet gestart. Zo heb ik nog twee vrouwelijke jury's.
. Mijn instructrice in het nationaal heeft er wel regelmatig last van....Zij gaat dus ook niet veel naar de wedstrijden waar die jury zit te jureren, maar ja in die wereld kun je vaak ook niet zo goed ontlopen. Met gewone wedstrijden kun je nog es ergens anders heen gaan!!