Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
specialmoon schreef:maar ze kan het bit wel gewoon inhebben als ik bitloos rij.
.specialmoon schreef:power1997 schreef:Je mag ook bitloos wedstrijden rijden
ja alleen speciale, heb ik ook al naar gekeken... en dat zijn dr zo`n 3 per jaar
Linnettaaaa schreef:Dus omdat JIJ wedstrijden wil doen moet je pony maar gewoon een bit in omdat je 3 per jaar te weinig vind? Sorry maar dat is naar mijn idee oneerlijk voor je pony...*duiktweg*
Linnettaaaa schreef:Dus omdat JIJ wedstrijden wil doen moet je pony maar gewoon een bit in omdat je 3 per jaar te weinig vind? Sorry maar dat is naar mijn idee oneerlijk voor je pony...*duiktweg*
)!!!en ik ben absoluut niet zo`n ruiter die maar vind dat het paard moet doen wat ik zeg, ik doe altijd alles samen en zorg dat ze dr nog lol in heeft!!! Special is voor mij het belangrijkste wat er is.
Linnettaaaa schreef:specialmoon schreef:maar ze kan het bit wel gewoon inhebben als ik bitloos rij.
Kan je deze zin even beschrijven? Wn als je een bit in hebt rijd je toch echt niet bitloos.
Wat is de reden dat je bitloos rijd?
En de reden dat je voor wedstrijden een bit moet hebben snap ik niet helemaal,bitloos kan ook he?!
specialmoon schreef:Linnettaaaa schreef:Dus omdat JIJ wedstrijden wil doen moet je pony maar gewoon een bit in omdat je 3 per jaar te weinig vind? Sorry maar dat is naar mijn idee oneerlijk voor je pony...*duiktweg*
dat zeg ik niet, ik zit zelfs te denken om het niet te doen vanwege het feit dat ik wil dat zij het ook nog leuk vind (alleen voor maar drie wedstrijden ga ik geen stratkaart etc. aanvragen dat vind ik een beetje te duur)!!!en ik ben absoluut niet zo`n ruiter die maar vind dat het paard moet doen wat ik zeg, ik doe altijd alles samen en zorg dat ze dr nog lol in heeft!!! Special is voor mij het belangrijkste wat er is.
criollolover schreef:Dus omdat JIJ wedstrijden wil doen moet je pony maar gewoon een bit in omdat je 3 per jaar te weinig vind? Sorry maar dat is naar mijn idee oneerlijk voor je pony...*duiktweg*

criollolover schreef:ik denk dat het een kwestie van uitproberen is. een rubberen bit ligt wat zachter in de mond.
je zegt zelf dat je niet veel verstand van bitten hebt, weet je wel zeker dat je de juiste maat hebt? een te groot of een te klein bit is ook erg vervelend voor een paard.
schoentje schreef:springen mag met de teugels direct aan het hoofdstel bevestigd, zonder hefboom dus aan een gewone neusriem. Als je paard daar goed op loopt dan kun je dat proberen.
De winstpunt in de dressuur zou je dan kunnen proberen te halen op een van de bitloze wedstrijden.