Hehe, het zit erop! :D ( + FILMPJE!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:52

Gaaf hoor Tyrza!!

Vind het ook heel erg leuk om te lezen, dat iemand die toch het echte werk rijd, ook stress heeft Haha! Niet leuk voor jou natuurlijk, maar dat maakt het wel allemaal weer menselijk. Dit nivo is toch altijd ver van je bed show voor mij en de meesten denk ik.
En dan is het erg leuk om de verhalen te lezen over hoe je dit allemaal aanpakt.

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 12:24

daar mag je met recht heel trots op zijn *LOL*

ziet er super uit OK dan!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:28

Pipo schreef:
Gaaf hoor Tyrza!!

Vind het ook heel erg leuk om te lezen, dat iemand die toch het echte werk rijd, ook stress heeft Haha! Niet leuk voor jou natuurlijk, maar dat maakt het wel allemaal weer menselijk. Dit nivo is toch altijd ver van je bed show voor mij en de meesten denk ik.
En dan is het erg leuk om de verhalen te lezen over hoe je dit allemaal aanpakt.


Het waren andere kriebels dan normaäl: kriebels die je hebt omdat je er zin in hebt en je toch wel wilt zien hoe het eindigt, maar toch weer een beetje niet omdat je eigenlijk niet weet wat je kan verwachten. Ondanks alle voorbereidingen blijft de echte wedstrijdspanning toch onvoorkombaar. Maar vreemd genoeg was ik he-le-maal niet moe van die dag, terwijl ik toch van hot naar her moest rijden.

Zoals ik al eerder zei: ik kan ook eigenlijk niet geloven dat ik die persoon ben die aan het rijden is op die filmpjes.... Het is als een roes voorbij gegaan....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:47

Volgende keer wil ik echt een keer komen kijken....... ik vind het zo knap. De filmpjes zijn echt geweldig leuk om te zien... Vind het knap van je dat je in zo een eigenaardige wereld als de hogere dressuurwereld je toch weer weet te profileren. Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:02

Wow.......... OK dan!

Ik neem zaterdag alles van je aan *LOL* Wat kan jij rijden zeg!
Erg leuk ook die filmpjes.

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:44

ziet er echt goed uit. Vooral tol kan super lopen! mes félicitations (maja wie ben ik Bloos )

ik zit echt verwaterend naar het filmpje te kijken. dacht dat mensen op dit niveau lang niet op paardenforums zitten (maar dit is dan ook wel BOKT).

hoe kom je in godsnaam zo ver?? (en nog verder), dit zie ik er voor mij nooit inzitten

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 22:31

Heel veel geluk hebben Nathalieke Knipoog

Het juiste paard, met de juiste training op het juiste tijdstip. Maar zo goed zijn we ook niet hoor, niveau zegt niets over dat je per definitie "goed " bent Knipoog

Maar trots zijn we wel.....Haha!

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 23:54

Tyrza schreef:
Heel veel geluk hebben Nathalieke Knipoog

Het juiste paard, met de juiste training op het juiste tijdstip. Maar zo goed zijn we ook niet hoor, niveau zegt niets over dat je per definitie "goed " bent Knipoog

Maar trots zijn we wel.....Haha!




zal dit dan een engelse volbloed (uit de koers) zijn waarmee ik gedwongen ben om les te nemen omdat ik max 1 minuut kan blijven zitten na het opstijgen? maar alé wie weet Schijnheilig

en goed zijn jullie in mijn ogen alvast wel *LOL*

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 11:58

echt mooie filmpjes! netjes hoor!!!

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:09

wow perfect ziet er mega goed uit Haha!

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:12

Van harte gefeliciteerd Tyrza, op naar de 60 % en dat gaat zekker lukken!!!
Heerlijk dat jij, als 'echte' dressuuramazone, hier op bokt zo open verteld over je prestaties. Over het algemeen houden de ruiters en amazone stijf hun mond dicht. Ik vind dit heerlijk om te lezen en te zien, want de filmpjes zijn geweldig.
Succes de volgende keer....

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:36

wouw! Echt prachtig! Als ik dat zo zie.... zou er bijna depri van worden! Clown

Echt een super paard!
Leuk verslag om te lezen!