Paard en Sport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Paard en Sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 10:29

Had geen idee waar ik deze vraag moest plaatsen, maar omdat het verplicht is om een abonnement te nemen op dit tijdschrift voor de wedstrijdruiter plaats ik het maar hier.

Ik woon bij een paardenhouderij waar de post op een grote stapel komt (er wonen hier meer mensen). Ik ben kortgeleden wedstrijden gaan rijden en ben dus ook lid van het tijdschrift paard en sport. Maar nu heb ik dit tijdschrift nog geen enkele keer tussen mijn post gezien. Nu vermoed ik dat mijn tijdschrift op het tijdschriftenstapeltje van de paardenhouderij komt en als vermaak in de kantine wordt gelegd. Ik zou graag willen weten hoe vaak je dit tijdschrift krijgt en of het in plastic wordt aangeboden met je naam en adres. Dan kan ik er misschien achter komen waar mijn tijdschrift blijft :D

chrisje_83

Re: Paard en Sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:39

Paard en Sport wordt maandelijks uitgegeven en verstuurd, netjes in plastic folie met je naam en adres.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 10:51

Dank je wel. Dan ga ik achter de grote boef aan. :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:06

ben wel benieuwd wie de dief is geweest :D

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 09:30

Ik ben wel benieuwd of ik iets gemist heb.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:50

Ik heb ook een poos geen P&S gekregen dit kwam achteraf doordat ik bij de KNHS als 2de gezinslid stond ingeschreven dus zoiets zou ook nog kunnen.