vp winterfestijn de mortel, 1ste weekend jan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

vp winterfestijn de mortel, 1ste weekend jan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:29

Hoi,
Is er iemand die voor mij het vp van bovenstaande wedstrijd kan openen op de site van de knhs? Op mijn tablet lukt het helaas niet en het secretariaat vd vereniging blijft mij daarnaar verwijzen.

Graag info over inschrijfgeld, prijzengeld en de kans op fnale.

Alvast bedankt!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:37

Van wat ik kan zien word het B en L op vrijdag gereden, 2 proeven + aansluitend finale. Staat er niet bij hoeveel combi's finale rijden.

M/Z op zaterdag (1 proef) en op zondag finale voor de beste 3 combi's per rubriek. Ik heb echt geen flauw idee of de B/L combinaties ook nog meerijden in de finale op zondag.

Inschrijfgeld is 9 euro B/L en 10 euro M/Z
Prijzengeld va 35 euro B/L, 40 euro M en 50 euro Z.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:38

Wat ik dus echt niet kan vinden, is hoe ik me nu op moet geven...Weet jij daar meer over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:47

_Esther_87_ schreef:
Wat ik dus echt niet kan vinden, is hoe ik me nu op moet geven...Weet jij daar meer over?

Weet er nog helemaal niks over, meer dan wat op startlijsten sfaat nog niet gevonden. Maar voor 1 proefje m1 toch ook wel te ver....

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:49

haike schreef:
_Esther_87_ schreef:

Weet er nog helemaal niks over, meer dan wat op startlijsten sfaat nog niet gevonden. Maar voor 1 proefje m1 toch ook wel te ver....

Jammer, is wel leuk rijden hoor! Voor mij is het gelukkig vlakbij (en één van de maar drie locaties waar ik nog Z kan starten zonder > uur te hoeven rijden) Het is wel altijd vroeg vol dus als je toch nog wilt meedoen...snel erbij zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:05

_Esther_87_ schreef:

Weet er nog helemaal niks over, meer dan wat op startlijsten sfaat nog niet gevonden. Maar voor 1 proefje m1 toch ook wel te ver....[/quote]

Jammer, is wel leuk rijden hoor! Voor mij is het gelukkig vlakbij (en één van de maar drie locaties waar ik nog Z kan starten zonder > uur te hoeven rijden) Het is wel altijd vroeg vol dus als je toch nog wilt meedoen...snel erbij zijn![/quote]

Voor mij is nu uur rijden, dus 1 proef dan wel te weinig, helemaal gezien mn m1 debuut nog moet hebben met dit paard en finalekans dus ook klein is....