Onderlinge wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Onderlinge wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 19:54

:wave:
Mijn startkaart met mijn nieuwe paard gaat in januari 2012 in, en dan moet ik meteen L1 starten (heb dispensatie aangevraagd maar ik denk niet dat ik dat krijg). Mijn paard heeft echter last van spanning op wedstrijd, en dan vooral het andere paarden 'achter moeten laten' als hij zelf de wedstrijdring ingaat. Helaas kan ik dit niet oefenen op de stal waar ik nu sta.

De clubkampioenschappen van afgelopen vrijdag op de manege waren een goede oefening voor ons, en ik zou eigenlijk nog wel 1 of 2 keer B onderling willen starten voordat ik voor het 'echie' ga. Nu heb ik al gezocht op bokt of er toevallig hier in de buurt (omg. Kampen) binnenkort zulke wedstrijden wordne georganiseerd, maar ik kon niet echt wat vinden. Ook van startlijsten.nl werd ik niet wijzer...

Dus vandaar dit topic; weet iemand toevallig verenigingen in Zuid Drenthe/west Overijssel/noordwest Gelderland die in 2011 nog een onderlinge (oefen)wedstrijd organiseren? :)

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:01

Op sites van maneges kijken in de buurt, die hebben vaak OLW. Hebben ze op manege de Roosberg ook, maar das ver weg voor jou ;)

Biskwie

Re: Onderlinge wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:03

Hardenberg, Ambt-delden en Markelo hebben tot het eind van het jaar meerdere BB dressuur of impulsrubrieken tot het eind van het jaar!

Ik zit het met hetzelfde probleem (spanning op wedstrijd en een jong paard) en ook ik mag geen B meer starten, impulsdressuur is voor mij de meest ideale situatie om kilometers te maken.

Veel plezier!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 22:26

Die plaatsen zijn allemaal net te ver helaas.. (paard heeft naast wedstrijdspanning ook last van trailerspanning :+ ).

Ik ga eens zoeken op impulsdressuur, is dat de 'officiële term' voor oefendressuur?

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:27

Aranel schreef:
Ik ga eens zoeken op impulsdressuur, is dat de 'officiële term' voor oefendressuur?

:j

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 23:11

Ik geloof dat er bij Hippische Epe onderlinge wedstrijden worden gereden misschien kun je daar eens informeren...

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:36

den ham 28 dec. ;)

RV_Hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 13:16

3 December is er Oefendressuur in Hasselt (ov). Ik weet niet precies waar je woont. Er zijn nog een paar plekjes vrij.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 13:26

Kun je niet gewoon B HC starten? Of wil je perse voor prijzen?
Of keer L1HC?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 14:53

Ik heb inmiddels toch wel dispensatie gekregen van de KNHS, in januari ga ik dus gewoon B beginnen :D

Die wedstrijd is Hasselt is op een donderdagavond helaas, dan kan ik niet..