Welke vereniging-wedstrijden Gelderland -Apeldoorn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Welke vereniging-wedstrijden Gelderland -Apeldoorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 16:27

Beste iedereen,

ik rij wedstrijden bij een vereniging, maar ik ben er alles behalve tevreden over. Ik was net te laat met inschrijven en kon niet meer starten, ik mocht op de wachtlijst en stond 1e reserve. Totdat ik hoorde dat mijn stalgenoten ook allemaal 1e reserve daar staan terwijl die daar niet eens lid zijn. Vind het een slechte zaak en wil er nog over bellen dat je zo niet met leden en mensen omgaat ;)

Nu wil ik per januari eigenlijk bij een andere vereniging, waar ook wedstrijden gestart kunnen worden. Een vereniging die zich inzet voor de leden en ze niet voor de gek houdt!

Er zijn natuurlijk heel veel wedstrijdruiters, vandaar dat ik hier de vraag stel..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:29

Wat zoek je voor vereniging, een papieren of eentje met accommodatie en met lessen? Dat is vast handig om te weten.
En wil je nog in een bepaalde kring je selecties rijden of maakt je dat niet uit?

panache

Re: Welke vereniging-wedstrijden Gelderland -Apeldoorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 16:31

Ik wil geen lessen, maar het liefste een vereniging waar ook wedstrijden gehouden worden (officieel).
Kringvoorkeur heb ik niet..

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:51

Kijk eens bij ovj.nl dit is een rijvereniging waar je geen een individu bent en waar je geen lessen hoeft te volgen.Mensen die lid zijn van deze vereniging krijgen voorrang op mensen die niet lid zijn van deze vereniging. De indoor wedstrijd worden bij Pothoven gehoude (Beemte-Broekland) en de outdoor wedstrijden in Kootwijkerbroek

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 09:26

Zet OVJ zich echt in voor leden? Aangezien pothoven wedstrijden al 2,5 maand van te voren vol zitten?

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:17

Dan schrijf jij je waarschijnlijk bij de verkeerde wedstrijden in bij Pothoven. De wedstrijden van die vanuit Pothoven zelf worden gegeven die zitten inderdaad vroeg vol. Maar de wedstrijden die georganiseerd worden door de OVJ heb je gewoon een maand de tijd om je in te schrijven. Je moet natuurlijk niet twee weken van te voren je startcoupons gaan opsturen want dan zit deze wedstrijd wel vol. Maar dat zal bij vele andere wedstrijden het zelfde geval wezen.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:52

Heel veel indoor wedstrijden rond Apeldoorn zitten snel vol. Pothoven helemaal, omdat het ook binnen inrijden is. Voor de OVJ wedstrijden gaan de leden wel echt voor, dus als je niet meer in kunt schrijven, is het omdat andere leden je voor zijn geweest.
Wij wijken nog wel eens uit naar Zevenaar (is wel een eindje weg) als alles vol zit, super mooi daar en binnen inrijden!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:14

Outdoorwedstrijden van de OVJ zijn in Kootwijk bij Gert vd Hoorn en niet in Kootwijkerbroek ;)
Verder is mij destijds verteld dat ook als nieuw lid je niet gegarandeerd was van een startplek op de indoorwedstrijden. Verder ken ik vrij weinig papieren verenigingen die ook wedstrijden organiseren in de omgeving, bij de meesten moet je toch ook wel lessend lid zijn.
Je gaat dan al gauw ri Utrecht. Daar heb je de Gooische, SRJV Groenendaal, RSV Almere en nog veel meer. Organiseren wel wedstrijden maar het blijven wel papieren verenigingen. O, in kring NO Veluwe zit ook nog wel PSV Flevopassage uit Lelystad.

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:51

Fitzroy schreef:
Outdoorwedstrijden van de OVJ zijn in Kootwijk bij Gert vd Hoorn en niet in Kootwijkerbroek ;)
Verder is mij destijds verteld dat ook als nieuw lid je niet gegarandeerd was van een startplek op de indoorwedstrijden. Verder ken ik vrij weinig papieren verenigingen die ook wedstrijden organiseren in de omgeving, bij de meesten moet je toch ook wel lessend lid zijn.
Je gaat dan al gauw ri Utrecht. Daar heb je de Gooische, SRJV Groenendaal, RSV Almere en nog veel meer. Organiseren wel wedstrijden maar het blijven wel papieren verenigingen. O, in kring NO Veluwe zit ook nog wel PSV Flevopassage uit Lelystad.

Ik bedoelde inderdaad ook Kootwijk ;)